Jump to content

Kamranoi Vs. Eli R

Recommended Posts

Geplaatst:

eeyz allemaal Eli en ik zouden een foto battle houden en dat komt goed uit.

we leverren 5 van oze mooiste foto's in en later kunnen jullie stemmen op de mooiste foto.

Eli levert ze vanafond ik daarom lever ik ze nu ff in.

mijne zijn genomen in Iran.

rjjuhu.jpg

2lw6rfl.jpg

2n1cs1v.jpg

2i0rvgo.jpg

2hyxv1z.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

De foto's komen er aan, ik bewerkt mijn bericht binnen een paar minuten.

Edit:

Aangezien de foto's vanzelf worden geresized, post ik ze in origineel formaat.

98_1217439073.jpg

33_1217439344.jpg

52_1217439417.jpg

85_1217439469.jpg

14_1217439539.jpg

Stemmen maar!

Bewerkt: door Eli R
Geplaatst:

ik stem op Eli R.

ik vind jouw foto's, kamranoi wat simpel en 2de ranks getrokken ( sorry als je dit grof vind;) )

ik trek zelf ook foto's en moet zegen dat je nog veel moet oefenen,

je ziet ook dat Eli R

een betere foto camera heeft,

hij kan een centrum vast stellen,

en ook focussen op een voorwerp/persoon,

die functie heb jij niet op jouw camera Kamranoi.

stem: Eli R

Geplaatst:

te beginnen met kamranoi: bij hem wordt de natuur mooi weergegeven, alleen vind ik de eerste foto wat minder.

vooral de vierde foto vind ik mooi :D

Eli R z'n foto's vind ik minder hebben, ze drukken niet echt iets uit. twee foto's van de lucht met wat bomen, is niet echt zo speciaal. ik weet ook niet wie die vrouw is, maar daar staat de focus wel mooi.

ook de eerste foto geeft wel een mooi effect, en de laatste is dan weer prachtig.

maar na even denken ga ik toch voor Kamranoi.

vote:Kamranoi

:cya:

Geplaatst:

Kamaroni, je hebt er hele mooie foto's tussen zitten, maar er is niet echt op een bepaald punt gefocust lijkt het net. Toch zitten er mooie foto's tussen en dan met name foto 4 vind ik erg mooi.

Eli R, Jij hebt meer op een bepaald voorwerp gefocust heb ik het idee, en dat maakt foto's als gauw stukken mooier. De foto's 2 en 3 vind ik nou niet echt heel bijzonder. Wat wel leuk is bij foto 2 is dat je een stukje van de regenboog kunt zien. En foto 1 is duidelijk de mooiste van jouw selectie.

Ik stem op Eli R. Dit omdat de foto's scherper zijn en omdat er op een bapaald doel gefocust is. De foto's van Kamaroni zijn overigens zeker niet slecht, maar die van Eli R vin ik nét even wat mooier.

Stem: Eli R

Geplaatst:

Allebei mooie foto's :Y Om te beginnen met Kamranoi

Kamranoi, mooie foto's, vooral je foto met de hagedis en je laatste van de waterval :) Het zijn echt vakantiefoto's mooi gemaakt.

Eli R, echt geweldig vooral je eerste foto! Daar moet je echt een goede fotocamera voor hebben. Met mijn oude Nikon is het nog lastig omdat zo mooi erop te krijgen. Ik kan meteen tussen jou en Kamranoi zien, dat jij vaker foto's maakt in tegenstelling tot Kamranoi, ook zie ik dat jij een betere fotocamera hebt (is het soms je hobby?) Je maakt foto's zoals echte fotografen die maken. Neem nou die treinrails en dan zo laag op de grond, dat maakt de omgeving een stuk machtiger, dat vind ik gewoon heel leuk uitstralen, het is eigenlijk dood saai, maar jij maakt er met je creativiteit echt iets moois van. Ook die lucht foto's, komen mooi over, vooral als ik kijk naar weerfotografen die maken ook heel veel van dit soort foto's, ik vind dat je daar echt oog voor moet hebben, aangezien ik meestal in dit soort luchten niet veel bijzonders zie, blijkt dat er allemaal speciale benamingen voor zijn.

Stem: Eli R

Geplaatst:
ik weet ook niet wie die vrouw is, maar daar staat de focus wel mooi.

Die "vrouw" is mijn vriendin.

Geplaatst:

ik ga voor Eli R ik vind zijn foto's mooi gemaakt doordat de achtergrond wazig is waardoor je meer op het deel let waar het om gaat.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...