tjippie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 dit is me nieuwe sig, CnC a.u.b greetz, tjippie Reageren
Sprunk Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Mooi gemaakt alleen zitten er wel een paar minpuntjes. Zo gaat de lazer dwars door iemand zijn keel heen en dat ziet er best raar uit. Mischien moet je wat tutorials gaan volgen over inbleden. Dit heb ik ook gedaan en je sig ziet er dan gelijk beter uit! Nu ziet het eruit alsof het er gewoon zo opgeplakt is en dat is niet zo mooi Cijfer 6 Reageren
Ferre Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Mooie sig. De randjes van de renders zijn wat minder mooi, en ik had de renders het liefste allemaal in kleur gezien. De effecten op de achtergrond zijn mooi bedacht, al mochten het wel meerdere kleuren zijn. De afwerking is wat minder, maar het geheel is wel oke. 79% - Over het algemeen mooi. Reageren
.Senne Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) het is inderdaad een mooie sig, alleen had je de effecten meer op de achtergrond kunnen plaatsen zodat ze niet over de render(s) heen kwam(en) en die render(s) had je, zoals sprunk al zei beter ingeblend. dat is zeer simpel en je kan er de personen beter in verwerken dan. (voor als je nog niet wist hoe: klik rechts op de layer met de render die je wil inblenden, en neem dan 'blending options'. het beste effect daar is ofwel 'outer glow' voor als je achter je render een soort van licht wil, of 'drop shadow', dan krijg je een zwarte schijn rand voor wanneer je de randen van je render wil laten uitfaden in de achtergrond.) buiten dat vind ik het een zeer geslaagde sig! EDIT: oh ja, de punten ik geef je een 8.5/10 KUTGW Bewerkt: 30 juli 2008 door senneken Reageren
tjippie Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 ik ben erg blij met de comments, blijkbaar ben ik een stukje beter geworden jullie zeggen dat ik de special effects op de achtergrond moet zetten, maar ik vind zelf het mooier als ze over de renders heen komen... maar bedankt voor de info hierover! verder nog iemand? Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 ik ben erg blij met de comments, blijkbaar ben ik een stukje beter geworden jullie zeggen dat ik de special effects op de achtergrond moet zetten, maar ik vind zelf het mooier als ze over de renders heen komen... maar bedankt voor de info hierover! verder nog iemand? vindt uik niet echt goed 5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.