Jump to content

Soort van sufen


Bizold

Recommended Posts

Ik was laatst een een beetje aan het klooien met GTA. Had storyline bijna klaar dus was wat aan het rondschieten en auto's opblazen jullie kennen dat wel.

Nu stonden er op een gegeven moment een boel politie auto's bij elkaar die ik tegelijk wilde opblazen dus ik gooide wat granaten en schoot 1x met een bazooka. Door de explosie klapte uiteraard de auto's uit elkaar, 1 portier van een politieauto schoot echter over de grond naar mij toe.

Ik liep niet, ik bewoog niet ik bleef helemaal stil staan. Maar die deur van die auto schoof onder mij waardoor ik erop kwam te staan en er een behoorlijk eindje (5 a 6 autolengtes) op surfde. Was eigenlijk net als op zo een houten bord die die jongens op het strand wel gebruiken daar waar netaan water is.

Aangezien ik nog niks op dit forum hierover gelezen hebt wilde ik dit even posten

Link to comment
Delen op andere websites

zo tof zeker een bug want je moest gevallen zijn normaal

Dat wel, maar ik denk niet dat R* er rekening mee houdt dat zoiets gebeurd xD

Off-Topic: Er is er 1 jarig hoera... hoera... enz enz... Gefeliciteerd Valto :dans:

On-Topic: Ik ga dit zeker ook proberen en ga netzolang door todat dit me ook is gelukt.....

Dus ik speel GTA IV nog wel tot 2012 :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha dankjewel :D

En dan wens ik je succes en dan horen we wel op t nieuws dat Langedraak dood is omgevallen tijdens het spelen van GTAIV, omdat iets maar niet wilde lukken dus vergat hij te eten/drinken.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha dankjewel :D

En dan wens ik je succes en dan horen we wel op t nieuws dat Langedraak dood is omgevallen tijdens het spelen van GTAIV, omdat iets maar niet wilde lukken dus vergat hij te eten/drinken.

Nee hoor ik geef mijn vrouw gewoon opdracht om me te voeren tijdens het spelen.... Whahahaha :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was laatst een een beetje aan het klooien met GTA. Had storyline bijna klaar dus was wat aan het rondschieten en auto's opblazen jullie kennen dat wel.

Nu stonden er op een gegeven moment een boel politie auto's bij elkaar die ik tegelijk wilde opblazen dus ik gooide wat granaten en schoot 1x met een bazooka. Door de explosie klapte uiteraard de auto's uit elkaar, 1 portier van een politieauto schoot echter over de grond naar mij toe.

Ik liep niet, ik bewoog niet ik bleef helemaal stil staan. Maar die deur van die auto schoof onder mij waardoor ik erop kwam te staan en er een behoorlijk eindje (5 a 6 autolengtes) op surfde. Was eigenlijk net als op zo een houten bord die die jongens op het strand wel gebruiken daar waar netaan water is.

Aangezien ik nog niks op dit forum hierover gelezen hebt wilde ik dit even posten

In tegenstelling tot het bliksemflits-gebeuren weet ik zeker dat dit

wel waar is, ik heb 't zelf namelijk ook meegemaakt.

Is wel grappig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...