Bizold Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik was laatst een een beetje aan het klooien met GTA. Had storyline bijna klaar dus was wat aan het rondschieten en auto's opblazen jullie kennen dat wel. Nu stonden er op een gegeven moment een boel politie auto's bij elkaar die ik tegelijk wilde opblazen dus ik gooide wat granaten en schoot 1x met een bazooka. Door de explosie klapte uiteraard de auto's uit elkaar, 1 portier van een politieauto schoot echter over de grond naar mij toe. Ik liep niet, ik bewoog niet ik bleef helemaal stil staan. Maar die deur van die auto schoof onder mij waardoor ik erop kwam te staan en er een behoorlijk eindje (5 a 6 autolengtes) op surfde. Was eigenlijk net als op zo een houten bord die die jongens op het strand wel gebruiken daar waar netaan water is. Aangezien ik nog niks op dit forum hierover gelezen hebt wilde ik dit even posten Reageren
AXIO Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 respect als je dat nog een keer lukt Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 lol hahahaha wel leuk Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 haha effe een hele straat uitsurfen Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 haha effe een hele straat uitsurfen maar ben je dan niet gevallen? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 haha effe een hele straat uitsurfen maar ben je dan niet gevallen? maar nee joh, dat was maar om te lachen. zelf heb ik dat nog niet gehad. Reageren
js007 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 zo tof zeker een bug want je moest gevallen zijn normaal Reageren
Valto Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 zo tof zeker een bug want je moest gevallen zijn normaal Dat wel, maar ik denk niet dat R* er rekening mee houdt dat zoiets gebeurd xD Reageren
LangeDraak Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 zo tof zeker een bug want je moest gevallen zijn normaal Dat wel, maar ik denk niet dat R* er rekening mee houdt dat zoiets gebeurd xD Off-Topic: Er is er 1 jarig hoera... hoera... enz enz... Gefeliciteerd Valto On-Topic: Ik ga dit zeker ook proberen en ga netzolang door todat dit me ook is gelukt.....Dus ik speel GTA IV nog wel tot 2012 Reageren
Valto Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Haha dankjewel En dan wens ik je succes en dan horen we wel op t nieuws dat Langedraak dood is omgevallen tijdens het spelen van GTAIV, omdat iets maar niet wilde lukken dus vergat hij te eten/drinken. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Haha dankjewel En dan wens ik je succes en dan horen we wel op t nieuws dat Langedraak dood is omgevallen tijdens het spelen van GTAIV, omdat iets maar niet wilde lukken dus vergat hij te eten/drinken. Nee hoor ik geef mijn vrouw gewoon opdracht om me te voeren tijdens het spelen.... Whahahaha Reageren
Wienish Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik was laatst een een beetje aan het klooien met GTA. Had storyline bijna klaar dus was wat aan het rondschieten en auto's opblazen jullie kennen dat wel.Nu stonden er op een gegeven moment een boel politie auto's bij elkaar die ik tegelijk wilde opblazen dus ik gooide wat granaten en schoot 1x met een bazooka. Door de explosie klapte uiteraard de auto's uit elkaar, 1 portier van een politieauto schoot echter over de grond naar mij toe. Ik liep niet, ik bewoog niet ik bleef helemaal stil staan. Maar die deur van die auto schoof onder mij waardoor ik erop kwam te staan en er een behoorlijk eindje (5 a 6 autolengtes) op surfde. Was eigenlijk net als op zo een houten bord die die jongens op het strand wel gebruiken daar waar netaan water is. Aangezien ik nog niks op dit forum hierover gelezen hebt wilde ik dit even posten In tegenstelling tot het bliksemflits-gebeuren weet ik zeker dat dit wel waar is, ik heb 't zelf namelijk ook meegemaakt. Is wel grappig Reageren
rjravi1 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 hahaha k wil het zeker ook een keer meemaken lijkt me ook wel hard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.