Hunter Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 oke, ik begrijp het nu een beetje beter, maar ik weet nog steeds niet wat de vertices mode is, welk knopje je daarvoor in moet drukken en hoe die mode werkt. Ik ben nog maar 12, dus nog niet zo'n held in engels. Reageren
Ken-D Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Maybe een N00b vraag ofzo maar hoe deel je die tekening in 4 delen? Alvast Bedankt Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Met paint kan het misschien, een deel selecteren en dat in een nieuw document plakken :lol: Bewerkt: 21 maart 2005 door Wauzie Reageren
Hunter Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Dit is wanneer je het vooraanzicht moet gebruiken. Sleep vertice in de correcte positie van het vooraanzicht. In het Vooraanzicht, gebruik de X-as. In het zijaanzicht, gebruik de Z-as. U hebt net uw eerste veelhoek uitgedreven! Einde deel 1: Getting Started Ik hoop dat je er wat aan hebt P.S. Ik heb deel 2, 4 en 5 ook nog op m'n PC staan...Die zet ik binnekort nog wel eens online. Die andere pagina's lijken me ook wel handig in het nederlands. Zet je die ook op het forum??? Bewerkt: 22 maart 2005 door Hunter Reageren
Eclipse Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Oke ik hoop dat het lukt nu Reageren
Hunter Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Oke ik hoop dat het lukt nu ja, ik weet nu hoe welke knop, maar hoe werkt dat met die vertices (en wat betekent het). Kan iemand dat ook weer uitleggen met plaatjes??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.