PS3-Player Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Heeft er iemand ervaring met een Import (asia) PS3 ? Wat zijn de voor en nadelen van deze PS3 ? Ze zeggen dat er geen dvd's en Bluray's op af te spelen zijn. Wil er namelijk binnenkort 1 aanschaffen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik zou het niet doen: In de wereld van games heb je regiocodes. Dit wil zeggen dat je games uit Europa niet kan afspelen op een Amerikaans of Aziatische console. Sommige games zijn nog regio vrij maar dat hoeft niet altijd zo te blijven... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Voor zover ik weet is elke game regiovrij, er is echter wel een klein probleem als je geen HDTV hebt (720p), PAL games draaien normaal op een resolutie van 576i en NTSC consoles (Japan) op 480i, heb je een HDTV is dit geen probleem aangezien elke game gewoon 720p ondersteunt. Reageren
PS3-Player Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Voor zover ik weet is elke game regiovrij, er is echter wel een klein probleem als je geen HDTV hebt (720p), PAL games draaien normaal op een resolutie van 576i en NTSC consoles (Japan) op 480i, heb je een HDTV is dit geen probleem aangezien elke game gewoon 720p ondersteunt. Gelukkig heb ik een Full-HD Tv dus dat moet geen probleem zijn. Maar ik hoorde ook iets over dvd's en blu-ray's, de een zegd dat ze wel afgespeeld kunnen worden en de andere weer niet. Wat is hier van waar ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 DVD's hebben als ik me niet vergis wel regiocodes... Dus als die niet de goede regiocode hebben, kan je die niet afspelen. Reageren
Rullez Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Waarom haal je er niet er gewoon geen één uit je eigen land. Geen gezeik met verzend kosten enz. enz. Wat je dan altijd nog is kan doen is er een eigen skin opzetten, kijk hier maar is hoeveel keuze er is. Reageren
PS3-Player Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Waarom haal je er niet er gewoon geen één uit je eigen land. Geen gezeik met verzend kosten enz. enz. Wat je dan altijd nog is kan doen is er een eigen skin opzetten, kijk hier maar is hoeveel keuze er is. Ik ben er uit......koop er wel PS3 uit eigen land, is inderdaad veel makkelijker en geen rompslomp met regiocode's en dvd's en spelletjes. Ga zeker even een nieuwe skin bestellen op deze site ziet er goed uit, kende deze site niet, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.