Jump to content

2 vraagjes, ps3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga binnekort een ps3 kopen, maar ik heb eerst een paar vraagjes:

1. Ik heb draadloos internet. Kan ik dan gewoon op internet op m'n Ps3?

2. Werkt een ps3 ook op een kleine tv?

Geplaatst:

Wat voor kleine TV bedoel je, want als je een 50 hertz tv heb maak je kans dat bepaalde spellen het niet zullen doen op je TV.

Geplaatst:
Wat voor kleine TV bedoel je, want als je een 50 hertz tv heb maak je kans dat bepaalde spellen het niet zullen doen op je TV.

Volgens mij is het een 50 hertz tv :{

Welke spellen zou ik er dan bijvoorbeeld niet op kunnen spelen?

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is het een 50 hertz tv :{

Welke spellen zou ik er dan bijvoorbeeld niet op kunnen spelen?

Spellen vanaf zestig hertz... Ik weet niet of daar een lijst van is. In ieder geval heb ik die niet. Zou je moeten kijken.

EDIT: mmmhh... Lastig om te vinden. Ik was even gaan kijken op google. Het zou kunnen dat het per spel staat aangegeven.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Als je denkt dat het een 50 hertz TV is kan je beter even kijken in het boekje van je TV, of gewoon kijken op Google.nl en daar het merk en type nummer van je TV invoeren. Daar staat alles duidelijk en ontstaan er geen mis verstanden.

Geplaatst:

Ik denk dat ik hem gewoon ga halen, en ga kijken wat er lukt. Als GTA 4 niet werkt op mijn tv, dan kijk ik of hij werkt bij de tv in de woonkamer :puh:

Geplaatst:
Ik denk dat ik hem gewoon ga halen, en ga kijken wat er lukt. Als GTA 4 niet werkt op mijn tv, dan kijk ik of hij werkt bij de tv in de woonkamer :puh:

Als je dat gelijk had gezegd was er natuurlijk geen probleem. Overigens denk ik dat Grand Theft Auto het wel zal doen, maar de aankomende games zoals Killzone 2 en God Of War niet. Wat je dan altijd nog kan doen is je PS3 verplaatsen van boven naar beneden, en natuurlijk andersom.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...