Sprutch Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik ga binnekort een ps3 kopen, maar ik heb eerst een paar vraagjes: 1. Ik heb draadloos internet. Kan ik dan gewoon op internet op m'n Ps3? 2. Werkt een ps3 ook op een kleine tv? Reageren
Woetsha Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ja Als je TV een HDMI- of ScartIngang heeft dan gaat het. Reageren
Sprutch Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ok, dat is alles wat ik wilde weten. Bedankt! Reageren
Rullez Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Wat voor kleine TV bedoel je, want als je een 50 hertz tv heb maak je kans dat bepaalde spellen het niet zullen doen op je TV. Reageren
Sprutch Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Wat voor kleine TV bedoel je, want als je een 50 hertz tv heb maak je kans dat bepaalde spellen het niet zullen doen op je TV. Volgens mij is het een 50 hertz tv Welke spellen zou ik er dan bijvoorbeeld niet op kunnen spelen? Reageren
IV trailer Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Wat voor kleine TV bedoel je, want als je een 50 hertz tv heb maak je kans dat bepaalde spellen het niet zullen doen op je TV. Volgens mij is het een 50 hertz tv Welke spellen zou ik er dan bijvoorbeeld niet op kunnen spelen? Spellen vanaf zestig hertz... Ik weet niet of daar een lijst van is. In ieder geval heb ik die niet. Zou je moeten kijken. EDIT: mmmhh... Lastig om te vinden. Ik was even gaan kijken op google. Het zou kunnen dat het per spel staat aangegeven. Bewerkt: 30 juli 2008 door IV trailer Reageren
Sprutch Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Zou je er GTA IV op kunnen spelen? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ik denk het niet. Wel als je een betere TV koopt. Reageren
Rullez Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Als je denkt dat het een 50 hertz TV is kan je beter even kijken in het boekje van je TV, of gewoon kijken op Google.nl en daar het merk en type nummer van je TV invoeren. Daar staat alles duidelijk en ontstaan er geen mis verstanden. Reageren
Sprutch Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik denk dat ik hem gewoon ga halen, en ga kijken wat er lukt. Als GTA 4 niet werkt op mijn tv, dan kijk ik of hij werkt bij de tv in de woonkamer Reageren
Rullez Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik denk dat ik hem gewoon ga halen, en ga kijken wat er lukt. Als GTA 4 niet werkt op mijn tv, dan kijk ik of hij werkt bij de tv in de woonkamer Als je dat gelijk had gezegd was er natuurlijk geen probleem. Overigens denk ik dat Grand Theft Auto het wel zal doen, maar de aankomende games zoals Killzone 2 en God Of War niet. Wat je dan altijd nog kan doen is je PS3 verplaatsen van boven naar beneden, en natuurlijk andersom. Reageren
Sprutch Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik heb GTA IV vandaag de hele dag gespeeld, op m'n 50 hertz TV. Die doet het in ieder geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.