Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe moet je een savegame hier plaatsen als je bijv een missie niet kan en hem wilt laten doen door een ander.

(ik ben zeker erg dom omdat ik dat niet weet?)

Geplaatst: (bewerkt)
hoe moet je een savegame hier plaatsen als je bijv een missie niet kan en hem wilt laten doen door een ander.

Dat doe je door eerst dit lijstje te gebruiken:

Missie(s):

Cheaten: (ja/nee)

Versie:

Overig:

Nu ga ik je leren hoe je een savegame moet plaatsen: Allereerst moet je op '' Plaats Reactie '' klikken > Klik op bladeren rechts onderin > Ga nu naar Gta Sanandreas User Files > druk twee keer op je savegame, nu komt het in het balkje rechtsonderin, druk nu op uploaden zodat het enkele seconden duurt, daarna staat je savegame in je bericht zodat iemand anders hem kan doen.

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:
>>Hier<< staat alles uitgelegd. :7

Eerlijk gezegt heeft hij er weinig aan. Hij leert wel hoe hij een topic moet starten d.m.v. dat lijstje en welke versie hij dan heeft. Maar dat heeft hij eigelijk niet nodig, hij vroeg hoe hij een savegame in z'n bericht kan plaatsen, kijk maar:

.

Als het niet duidelijk is moet je het even zeggen.

Geplaatst: (bewerkt)
Eerlijk gezegt heeft hij er weinig aan. Hij leert wel hoe hij een topic moet starten d.m.v. dat lijstje en welke versie hij dan heeft. Maar dat heeft hij eigelijk niet nodig, hij vroeg hoe hij een savegame in z'n bericht kan plaatsen
:duh: Dat staat daar toch uitgelegd!!!! :@ Even uit je doppen kijken en dat topic nog maar eens lezen. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Eerlijk gezegt heeft hij er weinig aan. Hij leert wel hoe hij een topic moet starten d.m.v. dat lijstje en welke versie hij dan heeft. Maar dat heeft hij eigelijk niet nodig, hij vroeg hoe hij een savegame in z'n bericht kan plaatsen
:duh: Dat staat daar toch uitgelegd!!!! :@ Even uit je doppen kijken en dat topic nog maar eens lezen.

:$ Ik had niet naar beneden gescrold dus had ik het ook niet gelezen, inplaats dat ze alles in de hoofdpost hadden gedumpt was dit niet gebeurd. :cab:

Geplaatst:
:$ Ik had niet naar beneden gescrold dus had ik het ook niet gelezen, inplaats dat ze alles in de hoofdpost hadden gedumpt was dit niet gebeurd. :cab:
Als je gewoon het hele topic had gelezen was het direct duidelijk geweest. En dat niet alles in 1 post staat heeft er gewoon mee te maken dat er later wijzigingen zijn aangebracht aan de regels. En die kleine tut is puur extra, heeft niets met de regels te maken, maar wel zo handig. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...