Jump to content

special ability dwayne


Frans202

Recommended Posts

Als ze een aantal minuten geholpen hebben gaan ze vanzelf weer weg. Ze zeggen dan iets van, nou dit was wel weer genoeg.

Ik had het toen ik in een missie naar de top van een flat moest om daar mensen om te leggen. Ik had die hulpjes van Wayne bij me, en precies toen ik om de hoek stapte om te gaan schieten, zeiden die mannetjes dat ze het wel weer mooi vonden geweest en liepen weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze een aantal minuten geholpen hebben gaan ze vanzelf weer weg. Ze zeggen dan iets van, nou dit was wel weer genoeg.

Ik had het toen ik in een missie naar de top van een flat moest om daar mensen om te leggen. Ik had die hulpjes van Wayne bij me, en precies toen ik om de hoek stapte om te gaan schieten, zeiden die mannetjes dat ze het wel weer mooi vonden geweest en liepen weg.

haha :7:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze een aantal minuten geholpen hebben gaan ze vanzelf weer weg. Ze zeggen dan iets van, nou dit was wel weer genoeg.

Ik had het toen ik in een missie naar de top van een flat moest om daar mensen om te leggen. Ik had die hulpjes van Wayne bij me, en precies toen ik om de hoek stapte om te gaan schieten, zeiden die mannetjes dat ze het wel weer mooi vonden geweest en liepen weg.

inderdaad wacht gewoon paar minuten of knal ze dood

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als ze een aantal minuten geholpen hebben gaan ze vanzelf weer weg. Ze zeggen dan iets van, nou dit was wel weer genoeg.

Ik had het toen ik in een missie naar de top van een flat moest om daar mensen om te leggen. Ik had die hulpjes van Wayne bij me, en precies toen ik om de hoek stapte om te gaan schieten, zeiden die mannetjes dat ze het wel weer mooi vonden geweest en liepen weg.

ik denk persoonlijk dat het meer te maken heeft met het feit dat je een missie deed...

kan te maken omdat ze anders vreemd zouden staan in cutscenes, of omdat ze het moeilijker wouden maken, of omdat ze dan misschien weg zouden gaan als hij moest laden (voor bijvoorbeeld een cutscene)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...