Frans202 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 ik wilde op gta nog ff wat daten en als ik dan naar www.love-meet.net ga kan ik op duwen op 'uit gaan' maar wat moet ik daarna doen want er komt helemaal niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Als je dan even wacht, dan ga je naar de @Two (Internet Café) en dan kijk je bij Mailtje's en dan zie je dat de Persoon die je hebt uitgenodigt het Accepteert of Weigert om met jou een Date te doen. Als ze het Accepteert dan, kan je gaan Daten. Als je het al een keer hebt gedaan kan je Haar bellen en dan kan je ook gaan Daten. Je moest volgens mij ook bij een Missie gaan Daten, en dan die persoon doden. Meer vertel ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Als je dan even wacht, dan ga je naar de @Two (Internet Café) en dan kijk je bij Mailtje's en dan zie je dat de Persoon die je hebt uitgenodigt het Accepteert of Weigert om met jou een Date te doen. Als ze het Accepteert dan, kan je gaan Daten. Als je het al een keer hebt gedaan kan je Haar bellen en dan kan je ook gaan Daten. Je moest volgens mij ook bij een Missie gaan Daten, en dan die persoon doden. Meer vertel ik niet. is het echt dat je moet daten kan me die missie niet herinneren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 wat voor missie en wie??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Hij bedoeld de missie Out of the Closet waarin het daten via internet wordt uitgelegd. Je moet in deze missie op een gay date gaan, om even "French Tom" te vermoorden.[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 30 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 oja nu weet ik het weer maar ik krijg na 2 dagen (GTA dagen) nog steeds geen mailtje hoe kan dat dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Hij bedoeld de missie Out of the Closet waarin het daten via internet wordt uitgelegd. Je moet in deze missie op een gay date gaan, om even "French Tom" te vermoorden.[/font] owja die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 Hij bedoeld de missie Out of the Closet waarin het daten via internet wordt uitgelegd. Je moet in deze missie op een gay date gaan, om even "French Tom" te vermoorden.[/font] Ja! Die bedoel ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 Hij bedoeld de missie <a href="http://nl.wikigta.org/index.php/Out of the Closet (GTA IV)" TARGET="_blank">Out of the Closet</a> waarin het daten via internet wordt uitgelegd. Je moet in deze missie op een gay date gaan, om even "French Tom" te vermoorden.[/font] Ja! Die bedoel ik. die gast was wel lachen hihi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 Hij bedoeld de missie <a href="http://nl.wikigta.org/index.php/Out of the Closet (GTA IV)" TARGET="_blank">Out of the Closet</a> waarin het daten via internet wordt uitgelegd. Je moet in deze missie op een gay date gaan, om even "French Tom" te vermoorden.[/font] Ja! Die bedoel ik. die gast was wel lachen hihi ja hoe hij deed zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevz Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 (bewerkt) als je na die missie op intrernet kijkt staat er een verslag over dat iemand french tom heeft vermoord dit is trouwens vaker bij missies Bewerkt: 11 augustus 2008 door kevz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevz Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 oja nu weet ik het weer maar ik krijg na 2 dagen (GTA dagen) nog steeds geen mailtje hoe kan dat dan?? zelfde probleem echt irritand wel die ene missie al gehad dus het zou moeten kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 oja nu weet ik het weer maar ik krijg na 2 dagen (GTA dagen) nog steeds geen mailtje hoe kan dat dan?? zelfde probleem echt irritand wel die ene missie al gehad dus het zou moeten kunnen Probeer eerst een paar missie's te doen en kijk af en toe nog eens voor een antwoord. Houd er wel rekening mee dat je op love-meet.net maar met 2 mensen kan daten, deze zijn Carmen (SoBoHoe) en Kiki (Lawchick). Ook kan je Alexandra op craplist.net daten. Maar dat je nog altijd geen e-mail terug gekregen hebt kan daar niet aan liggen. Volgens mij moet je gewoon nog een tijdje wachten. Probeer je tijd te spenderen door enkele (zij)missie's te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 oja nu weet ik het weer maar ik krijg na 2 dagen (GTA dagen) nog steeds geen mailtje hoe kan dat dan?? zelfde probleem echt irritand wel die ene missie al gehad dus het zou moeten kunnen Probeer eerst een paar missie's te doen en kijk af en toe nog eens voor een antwoord. Houd er wel rekening mee dat je op love-meet.net maar met 2 mensen kan daten, deze zijn Carmen (SoBoHoe) en Kiki (Lawchick). Ook kan je Alexandra op craplist.net daten. Maar dat je nog altijd geen e-mail terug gekregen hebt kan daar niet aan liggen. Volgens mij moet je gewoon nog een tijdje wachten. Probeer je tijd te spenderen door enkele (zij)missie's te doen. En hoe kan je met alexandra daten op craplist.net? Ik zie nergens staan van date with of zo iets.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 oja nu weet ik het weer maar ik krijg na 2 dagen (GTA dagen) nog steeds geen mailtje hoe kan dat dan??zelfde probleem echt irritand wel die ene missie al gehad dus het zou moeten kunnen Probeer eerst een paar missie's te doen en kijk af en toe nog eens voor een antwoord. Houd er wel rekening mee dat je op love-meet.net maar met 2 mensen kan daten, deze zijn Carmen (SoBoHoe) en Kiki (Lawchick). Ook kan je Alexandra op craplist.net daten. Maar dat je nog altijd geen e-mail terug gekregen hebt kan daar niet aan liggen. Volgens mij moet je gewoon nog een tijdje wachten. Probeer je tijd te spenderen door enkele (zij)missie's te doen. En hoe kan je met alexandra daten op craplist.net? Ik zie nergens staan van date with of zo iets.... Zoals je hier kon zien moet je naar "Party girl seeks man for NSA fun and blog material" gaan, en op die pagina op "Contact me" klikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.