Jump to content

daten


Frans202

Recommended Posts

Als je dan even wacht, dan ga je naar de @Two (Internet Café) en dan kijk je bij Mailtje's en dan zie je dat de Persoon die je hebt uitgenodigt het Accepteert of Weigert om met jou een Date te doen. Als ze het Accepteert dan, kan je gaan Daten. Als je het al een keer hebt gedaan kan je Haar bellen en dan kan je ook gaan Daten. Je moest volgens mij ook bij een Missie gaan Daten, en dan die persoon doden. Meer vertel ik niet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan even wacht, dan ga je naar de @Two (Internet Café) en dan kijk je bij Mailtje's en dan zie je dat de Persoon die je hebt uitgenodigt het Accepteert of Weigert om met jou een Date te doen. Als ze het Accepteert dan, kan je gaan Daten. Als je het al een keer hebt gedaan kan je Haar bellen en dan kan je ook gaan Daten. Je moest volgens mij ook bij een Missie gaan Daten, en dan die persoon doden. Meer vertel ik niet. :7

is het echt dat je moet daten kan me die missie niet herinneren

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoeld de missie <a href="http://nl.wikigta.org/index.php/Out of the Closet (GTA IV)" TARGET="_blank">Out of the Closet</a> waarin het daten via internet wordt uitgelegd. Je moet in deze missie op een gay date gaan, om even "French Tom" te vermoorden.[/font]

Ja! Die bedoel ik. :Y

die gast was wel lachen hihi :schater:

ja hoe hij deed zeker

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
oja nu weet ik het weer maar ik krijg na 2 dagen (GTA dagen) nog steeds geen mailtje hoe kan dat dan??

zelfde probleem echt irritand wel die ene missie al gehad dus het zou moeten kunnen

Probeer eerst een paar missie's te doen en kijk af en toe nog eens voor een antwoord. ;)

Houd er wel rekening mee dat je op love-meet.net maar met 2 mensen kan daten, deze zijn Carmen (SoBoHoe) en Kiki (Lawchick). Ook kan je Alexandra op craplist.net daten. Maar dat je nog altijd geen e-mail terug gekregen hebt kan daar niet aan liggen. Volgens mij moet je gewoon nog een tijdje wachten. Probeer je tijd te spenderen door enkele (zij)missie's te doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
oja nu weet ik het weer maar ik krijg na 2 dagen (GTA dagen) nog steeds geen mailtje hoe kan dat dan??

zelfde probleem echt irritand wel die ene missie al gehad dus het zou moeten kunnen

Probeer eerst een paar missie's te doen en kijk af en toe nog eens voor een antwoord. ;)

Houd er wel rekening mee dat je op love-meet.net maar met 2 mensen kan daten, deze zijn Carmen (SoBoHoe) en Kiki (Lawchick). Ook kan je Alexandra op craplist.net daten. Maar dat je nog altijd geen e-mail terug gekregen hebt kan daar niet aan liggen. Volgens mij moet je gewoon nog een tijdje wachten. Probeer je tijd te spenderen door enkele (zij)missie's te doen. ;)

En hoe kan je met alexandra daten op craplist.net?

Ik zie nergens staan van date with of zo iets....

Link to comment
Delen op andere websites

oja nu weet ik het weer maar ik krijg na 2 dagen (GTA dagen) nog steeds geen mailtje hoe kan dat dan??
zelfde probleem echt irritand wel die ene missie al gehad dus het zou moeten kunnen

Probeer eerst een paar missie's te doen en kijk af en toe nog eens voor een antwoord. ;)

Houd er wel rekening mee dat je op love-meet.net maar met 2 mensen kan daten, deze zijn Carmen (SoBoHoe) en Kiki (Lawchick). Ook kan je Alexandra op craplist.net daten. Maar dat je nog altijd geen e-mail terug gekregen hebt kan daar niet aan liggen. Volgens mij moet je gewoon nog een tijdje wachten. Probeer je tijd te spenderen door enkele (zij)missie's te doen. ;)

En hoe kan je met alexandra daten op craplist.net?

Ik zie nergens staan van date with of zo iets....

Zoals je hier kon zien moet je naar "Party girl seeks man for NSA fun and blog material" gaan, en op die pagina op "Contact me" klikken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...