Jump to content
Joriz

Rockstar Social Club uitgebreid met Millionaires Club!


gallery_1_5_30173.jpg
Rockstar Games Social Club is zojuist uitgebreid met een nieuwe sectie. Rockstar Social Club houdt statistieken bij van je singleplayer en online multiplayer GTA4 spel. Op Rockstar Games Social Club kun je onder andere zien hoe goed je bent met alle Grand Theft Auto 4 multiplayer modes en wat je rank is.
De nieuwe sectie in het GTAIV gedeelte van Rockstar Social Club is de Millionaires Club, een plek waar wordt erkend en gevierd dat je maar liefst één miljoen aan dollars bij elkaar hebt gespeeld in Liberty City sinds je Grand Theft Auto 4 hebt. De miljonair status wordt berekend aan het totaal geld wat je hebt verdiend in singleplayer mode waaronder missiegeld, het winnen van races, het spelen van de vigilante politie opdracht of slechts het simpel oprapen van geld op de straat wat andere mensen hebben laten 'vallen'.

Check dus nu op SocialClub.RockstarGames.com of jij bij de miljonairs hoort en de rijkste persoon in Liberty City bent.

Een sectie die er binnenkort ook aan komt is de Viral Infection sectie. Hier kan je zien hoe ver het zogenaamde zombie virus is verspreid. Door bepaalde personen in GTA4 multiplayer neer te schieten is het namelijk mogelijk om in een zombie te veranderen. Wat de Viral Infection sectie precies allemaal in gaat houden is niet duidelijk maar er zal vast wel een lijst komen van mensen die het snelst zombie werden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ja bedankt ASPHALT :*D

Het is gelukt.

Maar nog ff een vraagje.

Kun je ook iemand anders zijn naam opzoeken met een zoekfunctie of zo iets.

Zoadat je de scores kan zien van die gene.

Want om dat 1000000 bladzeiden te gaan doorzoeken naar een naam.

Is ook niet de moeite.

Dan mag je van geluk spreken dat je de naam hebt gevonden voor GTA 5 is uitgekomen. :7

Ik heb overal al gekeken naar een namen zoekfunctie.

Maar te vergeefs.

Weet iemand het misschien???

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb nu zo'n 800K op zak, maar in totaal zit ik bijna op de 1 miljoen, van het totaal verdiende missiegeld dus. Moet ik dus 1 mil op zak hebben of 1 mil in missiegeld dat ik ooit heb behaald?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...