bas_13 Geplaatst: 15 mei 2004 Rapport Geplaatst: 15 mei 2004 als ik start game wil doen komt er te staan : MTA DLL_DLL' could not be located ik weet het die vraag is al eerder gesteld maar als ik hem opnieuw insteleer of restet game path dan doet hij het nog nie!!!! kun je MTA ook spelu als je niet de egt versie heb maar als hij gekopiereert is ???kan het daaar aan liggu??? Kan iemand mij help? ??? ? :rolleyes: AL vast bedankt !!! Reageren
Arjen Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Geplaatst: 16 mei 2004 Ja, met de gekopieerde wil het niet. Eigenlijk mogen we je ook niet helpen als je de illegale versie hebt. Reageren
Le Freak Geplaatst: 16 mei 2004 Rapport Geplaatst: 16 mei 2004 Je moet gewoon de originele versie halen! Hij is nu nog maar € 20!! Bij Dixons ieder geval. Dat is tog een koopje!! Reageren
Furi0uz Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 (bewerkt) Zet die DLL eens in je Vice City map, installeer daarna MTA overnieuw, druk daarna op Reset Game Path, dan zou het het ook moeten doen... Bewerkt: 31 mei 2004 door Joriz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.