scratzin Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Titel zegt het wel zo'n beetje, ik heb "The Holland Play" afgerond door Playboy te vermoorden, en het is nu 3 ingamedagen verder en ik kan gewoon niet verder gaan. De enigste missie die ik nog kan doen is voor Brucie "Easy as can be". Contacts bellen helpt niet want ze zijn allemaal weg. Als ik zo naar het missieoverzicht kijk dan moet ik of "Hostile Negotiation" doen, of "The Puerto Rico connection", maar Manny en Mallorie bellen me niet. Hoe moet ik nu verdergaan? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Wat je kunt proberen is "Easy as can be" te halen en misschien word je dan wel gebeld Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 probeer een paar keer te saven en een paar zeimissies te doen. En ook bel even een paar mensen op. Ga een keer daten met iemand. Weer een paar keer opslaan. En je hele ps3 een keer uizetten. Dan word je vast wel een keer gebeld. Reageren
scratzin Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 probeer een paar keer te saven en een paar zeimissies te doen.En ook bel even een paar mensen op. Ga een keer daten met iemand. Weer een paar keer opslaan. En je hele ps3 een keer uizetten. Dan word je vast wel een keer gebeld. Allemaal al geprobeerd, ik heb trouwens een 360. Maarja ik zal dan maar proberen om "Easy as can be" te doen, alhoewel ik al meerdere zijmissies heb gedaan. Mijn Phone staat trouwens niet op sleep mode, dacht ik later aan. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 heb je je ingame mails al nagekeken? Reageren
mastala Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 heb je je ingame mails al nagekeken? idd volgens mij moet je nu die ??final interview doen?? weet niet zeker maar in ieder geval krijg je dan via mail instructies.. Reageren
zezima0014 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ja, kan goed zijn dat je die ene missie moet doen, waar je speciaal op het internet moet gaan kijken. Maar normaal krijg je dan wel een telefoontje van iemand, maar weet niet echt meer wie hoor. Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Doe eerst de missie "Easy as can be" van Brucie. Als je deze hebt voltooid dan krijg je vast wel weer een andere missie. Ze bellen je dan, of smsen. Je moet ook regelmatig je Mails bekijken, want daar kan nog wel nuttige informatie in staan. Na de missie The Holland Play moet de missie Hostile Negotiation van Mallorie. En na de missie Easy as Can Be komt de missie Out of The Closet van Brucie. Als je gewoon de missie Easy as can be voltooid, dan belt er wel weer een opdrachtgever. Succes Reageren
Sparta Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ja, je moet de missie Easy as can be, eerst doen. Reageren
orgus23 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Ja, je moet de missie Easy as can be, eerst doen. Klopr ik heb hetzelfde probleem gehad je moet eerst brucie's missies doen Reageren
Hayte Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 wat vind ik dit toch wel een vreemde vraag... dit is wat jij doet: je hebt net een missie gedaan, en nu is er maar 1 missie over, een voor een of andere reden wil jij die niet doen??? wtf? wat is er zo moeilijk aan??? je hebt een missie, doe hem dan! Gebruik eens het initiatief mensen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.