Jump to content

Nederlandse Guide GTA IV

Rivel

Recommended Posts

Zeer handig voor de 'niet zo goed Engels kennende' onder ons...

Ik heb nu alleen een probleem, ik heb een Engelse en Nederlandse versie :7 maja boeie...

Kost trouwens een kleine 15 euries..

Ik heb hem gehaald bij de Primera.

< Engelse - Nederlandse >

post-38706-1217702318.jpg

De Nederlandse is trouwens wel dunner, maar dat is juist beter.

Delen op andere websites

Hallo!

Ik was zonet in een krantenwinkel iets aan het kopen. En plots zag ik GTA IV guide liggen, ik dacht: Het is weer die Engelse, maar nee deze was nederlandstalig! Het is echt handig, elke missie, elk gebouw denkik staat er in uitgelegt. Ik raad iedereen ten sterkste aan om hem te kopen! Zeker voor de beginner!

Wie heeft hem nog meer gezien/gekocht?

Rivel

Ik heb hem ook gekocht in onze vakantie.Bij super de boer.Echt alles staat erin.Alle flying rats en unique stunts.Alle belangerijke locaties enzo.

Echt handig.

Delen op andere websites

iemand die ik ken heeft de guide maar daar staat alles in het engels maar alle missie's stan erin alles

en als ik helm wil lenen mag ik de guide lenen is altijd hadig hij kost ongeveer 15€ dacht ik

Delen op andere websites

Kan wel handig zijn, maar je kunt ook gewoon Wiki gebruiken.

EN denk dat daar zelfs meer op staat, zoals de websites en Whattheydonotwantyoutoknow.com enzo.

Later,

Het is wel handig.Want anders moet je steeds naar je computer lopen enzo.Je valt dan wel af.

Delen op andere websites

Wat voegt deze guide toe als je al WikiGTA hebt? Of bied het echt nieuwe zicht op het spel?

Zover ik weet staat nu zo goed als alle belangrijke inhoud op WikiGTA dus ik heb geen gekochte guide nodig.

waarom moet je altijd wikigta verdedigen.

het is niet handig om op je pc een stipje te zien en dan een vogel te zoeken op die plek.

een boek is veel handiger met plaatje en uitleg. het is ook niet echt handig om heen en weer te renne naar de pc en controller

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...