Froop Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) Ik wou een keer kijken hoe die sandking eruit zag, dus ging ik naar de big ear. Ik vond hem en ging rijden. Toen wou ik met de rechter analoge stick om me heen kijken maar toen bleek dat er hydraulics onderzaten! Dus ik vroeg me af of dat ook bij jullie is gebeurd. Bewerkt: 13 maart 2005 door Froop Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Ja hoor, niks aan de hand. Volgens mij is dit altijd. Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Ja ik had ook Hydraulics.Maar niet altijd! Ik heb hem al zonder hydraulics gehad en al met. Reageren
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Ik heb nog nooit een Sandking Gevonden :o Reageren
Timotees Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 kijk dan in de walktrough waar die staat! Reageren
THUNDER Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 ik heb er een x in gereden maar mij is dat nooit opgevallen want ik kijk altijd om me heen met l2 en r2 :lol: :lol: Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Ik heb nog nooit een Sandking Gevonden :o Die staat onder de Big Ear voor die Infra rood bril/nacht kijker. Reageren
Mathiz Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Ik heb nog nooit een Sandking Gevonden :o Die staat onder de Big Ear voor die Infra rood bril/nacht kijker. ja daar heb iok zo vaak gekeken en bij mij staat hij er nooit :o Reageren
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) Ik weet niet eens waar the big ear is B) Okee nu weet ik waar hij is! (the desert,big ear) Bewerkt: 14 maart 2005 door Tmzom Reageren
The Godfather Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 vlakbij fort carson....die grote schotel Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Het kan natuurlijk ook zijn omdat je codes hebt gebruikt. Bijvoorbeeld de ''Funhouse'' Code. Als je die gebruikt zitten er ook onder de meeste voortuigen Hydraulics. Zoals de Quadbike , Mower , En ook de Hotdog-auto. Misschien zitten er dan ook Hydraulics onder de Sandking. Het zou best kunnen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Het kan natuurlijk ook zijn omdat je codes hebt gebruikt.Bijvoorbeeld de ''Funhouse'' Code. Als je die gebruikt zitten er ook onder de meeste voortuigen Hydraulics. Zoals de Quadbike , Mower , En ook de Hotdog-auto. Misschien zitten er dan ook Hydraulics onder de Sandking. Het zou best kunnen. Als je die funhouse cheat gebruikt heeft elke auto hydraulics. Maar raar genoeg ik had die cheat niet gebruikt en ik had ook hydraulics. :blink: Reageren
Froop Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Dat had ik dus ook. Ik had maar eenmalig hydraulics. Reageren
THUNDER Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Dat had ik dus ook.Ik had maar eenmalig hydraulics. wat bedoel je met eenmalig dat je maar 1x kon bewegen met die auto zeg maar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.