dudedude Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Dat had ik dus ook.Ik had maar eenmalig hydraulics. wat bedoel je met eenmalig dat je maar 1x kon bewegen met die auto zeg maar? dat hij maar 1 keer hydrolica in die sandking had en later toen hij hem had gevonden had hij geen hydraulic Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 er zit altijd hydraulics of het was een bug Reageren
THUNDER Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 ohhh dat bedoel je ik denk dat het een bug is wat nu heb ik uitgetest en nu heb ik geen *naam van het topic hydruilics ofzo* <_< <_< <_< Reageren
Emile Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ik vind wel die Sanking met af en toe hydraulics maar er zou daar ook een infraroodbril liggen maar weet iemand waar precies want ik vind die nie :unsure: Reageren
Spacecraft Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 ik vind wel die Sanking met af en toe hydraulics maar er zou daar ook een infraroodbril liggen maar weet iemand waar precies want ik vind die nie :unsure: Heb je het nou over die Sandking of infrarood-bril :huh: In ieder geval, je kunt ze vinden bij de 'Big Ear'. ( Ten noorden van Fort Carson voor de mensen die te lui zijn om op hun map te kijken waar de Big Ear is. ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.