PiekeTheCat Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Hallo, Gisteren avond rond middennacht ging ik naar de wc. Ik was dus aan het plassen met mijn gsm in 1 hand. Tja je kan al raden wat er gebeurt is..... Mijn gsm in de wc gevallen Nu is ie dus kapot (wat best wel logisch is ) En nu ben ik van plan om een nieuwe te kopen. Het liefst in belgie. GEEN samsung. Mijn prijsbudget is tussen de €100 en €180. Alvast bedankt! MVG PiekeTheCat Reageren
Jay; Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Misschien dat je wat duidelijker kunt zijn in je post. Wil je foto's en video's kunnen nemen? Wil je er veel op kunnen opslaan? Moet hij in te klappen zijn? etc. Ikzelf heb altijd ongeluk met telefoons en heb sinds het vorige incident gewoon besloten om nooit meer dure telefoons te kopen. Ik heb nu gewoon een redelijk simpele Nokia, de 1600 ofzo. Ik hoef alleen te kunnen bellen, sms-en en een leuk spelletje is ook leuk. Weet niet hoe dat bij jou zit. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Verdorie wat ben ik dom,ik vergeet het in mijn hoofdpost te zetten Dit is wat ik erop wil: -MP3 speler -camera (minstens 2 megapixels) -slot voor sd-kaart Eigelijk moet er zowat alles inzitten Mvg PiekeTheCat Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik zou in eerste instantie Samsung zeggen. Iets als de E900. Alleen dat wil je niet. Sony Ericcson? Die zullen vast wel iets in jou klasse hebben ofzo? Reageren
Fuffie Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik zou in eerste instantie Samsung zeggen. Iets als de E900. Alleen dat wil je niet. Sony Ericcson? Die zullen vast wel iets in jou klasse hebben ofzo? Wat vind je van deze ? Vind je Nokia een mooi en goed merk ? Klik Hier ! Je hebt ze ook in medere kleuren verkrijgbaar ! Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Zo kan ieder lid zijn favo merk wel posten. Als ik jou was zou ik gewoon even in wat elektronica/telefoon winkels kijken, tevens kunnen die mensen jou ook veel beter informeren, over een geschikte telefoon die bij jou past Reageren
Photoshop-Master Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 wHhHhAHAHAHA wie gaat er nou piesse met een mobiel in zijne hand OMG Reageren
Fuffie Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Zo kan ieder lid zijn favo merk wel posten. Als ik jou was zou ik gewoon even in wat elektronica/telefoon winkels kijken, tevens kunnen die mensen jou ook veel beter informeren, over een geschikte telefoon die bij jou past Je hebt wel gelijk gammie_, als ik jou was zou ik het gaan doen Maar het is altijd wel wat handig om wat te posten, want niet in alle winkels hebben ze dezelfde telefoon ! wHhHhAHAHAHA wie gaat er nou piesse met een mobiel in zijne hand OMG Misschien wou hij wel een sms versturen naar iemand ? Bewerkt: 31 juli 2008 door Fuffie Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Gammie heeft gelijk, wij kunnen nu wel 100 telefoons gaan posten. Maar echt ver kom jij daar niet mee. Je moet voor dat je een telefoon gaat kopen eens dit lijstje afgaan: Hoe duur mag hij zijn? Moet het een prepaid zijn of juist niet? Ken ik iemand die evaring heeft met een bepaald merk? Naar welke telefoonwinkel ga ik? Dat zijn de eerste dingen die je moet bedenken, ga daarmee naar een telefoonwinkel en hun helpen je verder. Kom je er echt niet uit, kijk dan wat je vrienden voor telefoon hebben... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Je vergeet iets: Welke toeters en bellen moeten erop zitten? Camera's Klepje enz. Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Je vergeet iets:Welke toeters en bellen moeten erop zitten? Camera's Klepje enz. Ben jij de nieuwe spammer van de maand ? Wat ik zou zeggen, ga gewoon naar de winkel en als je een leuke telefoon ziet moet je hem kopen. Vraag trouwens informatie aan de medewerkers. Reageren
moechy Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik weet anders wel een leuke telefoon (die ik zelf ook heb , ben er zeer tevreden mee). De Motorolla Z8. - Mp3-speler - 1Gb geheugenkaart erbij - camera 2.0 Mp - etc... Kostte €160 d8 ik. Reageren
Naudin Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 als je hem lang wil houden geen samsung, maar ik zie dat je daar al achter bent Nokia is gewoon top Reageren
Sdajafol Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Kijk eens of ze ergens de Sony Ericsson w800/w810i hebben, of misschien de K750i. Top van de 2mpx cameratelefoons en de w-serie is muziekgeorienteerd Reageren
HenrieDeBalzak Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ga voor de nokia 5700 die is gwn prachtig en in Belcompany voor 150 euro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.