BeatboxGamer Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ik heb hem niet en ik ben benieuwd t lijkt em moeilijk spelen omdat je commando's moet uitoepen enzo maar k ga hem nu instaleren :lol: Reageren
Ken-D Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Commando's gaan makkelijk alleen de rechtermuisknop Voor de rest ownt dit spel best wel. Het is net een film en het speelt echt lekker. Goede game. Reageren
Ewoud Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) Hier de eerste intro missie, bij deze missie zit je nog niet in de verhaal lijn intro missie Bewerkt: 22 maart 2005 door ewoud Reageren
Ken-D Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Fout bij deze missie zit je wel in de verhaallijn. Het is dag 8 als ik het goed heb. Ik ben nog niet zover maar daar eindigt het verhaal dus. Reageren
Ewoud Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Dit is de eerste missie die je krijgt Maar ik ga niet dood op dag 8 Reageren
Sasuke Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Fout bij deze missie zit je wel in de verhaallijn.Het is dag 8 als ik het goed heb. Ik ben nog niet zover maar daar eindigt het verhaal dus. Correctie : Het is allemaal flashback, je begint op +7 ( niet +8 ). Dag 8 is sowieso fout +8 betekend 8 dagen na D-Day. Ja, het is de eerste missie die je speelt, maar technish gezien is het de dropping wat je eerste missie is. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ik vind het maar een saai spel al commando's is niks voor mij geef mij maar lkker COD gwn rennen en knallen ook dat schieten is zo moeilijk Reageren
Sasuke Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 ik vind het maar een saai spelal commando's is niks voor mij geef mij maar lkker COD gwn rennen en knallen ook dat schieten is zo moeilijk Jij houd duidelijk niet van tactishe games. Ik heb liever rustige maar toch actie games. ( SplinterCell, Metal Gear, Brothers in Arms ). Maar dit is ook puur voor de WWII fans èh ( ik snap wel dat het landschap eentonig word omdat het alleen in Normandië afspeelt maar dat maakt mij niks uit ). Reageren
Silverwing Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Ik hou gewoon van Tactische games! Al die commando's opvolgen Teamwork Ik hou van games met teamwork in. B) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 ik heb hem nieten ik ben benieuwd t lijkt em moeilijk spelen omdat je commando's moet uitoepen enzo maar k ga hem nu instaleren :lol: moet je die commando's roepen door bijv. een headset? Reageren
Sasuke Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 ik heb hem nieten ik ben benieuwd t lijkt em moeilijk spelen omdat je commando's moet uitoepen enzo maar k ga hem nu instaleren :lol: moet je die commando's roepen door bijv. een headset? Nee, d.m.v een muisknop op een muur wijzen en dan zoeken ze vanzelf cover. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 opzich wel jammer zou wel vet gewwest zijn Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 heb m al en vind het een prachtspel mooie graphics dope gameplay gewoon n topspel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.