NickyHendriks Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Type: sign Stijl: Vrolijk Grootte: maten van dit Forum Afbeelding: Zie Bijlage. Tekst: Zamg0d1 Rechtsboven. Rand: Ja 3 pixels blauw Kleuren: paars en Roze Render (optioneel): Extra (optioneel): Graag een paarse met Roze Achtergrond Hopelijk is dit zo goed. Plaatjes: Maak er maar wat van. Bewerkt: 1 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Niemand? heb je de regels niet gelezen je moet soms wel een paar dagen wachten Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Niemand? heb je de regels niet gelezen je moet soms wel een paar dagen wachten Ik ben zonder geduld geboren En wil je voortaan alleen posten als je de Sig wilt maken Reageren
Timske Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Doe ik wel ga beneden op photoshop Laatmaar die handjes met photoshop van Timmie zijn irritant Bewerkt: 1 augustus 2008 door Timske Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Doe ik wel ga beneden op photoshop Jay eindelijk ik kijk >>>dit<<< tijdens et wachten Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) PLAATS MAAR EEN IK KAN AL ZELF EEN BEETJE PHOTOSHOPPEN Bewerkt: 6 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.