kaktus Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) ik heb in south bohan links onderin een truck gevonden die niet bij de voertuigen lijst van wikigta staad. De truck heet : Biff klopt dat dat deze er niet staat of zie ik die truck alleen ??? grtjs kaktussssss hoe kan ik met mijn ps3 een screenshot maken dan ??? Bewerkt: 2 augustus 2008 door kaktus Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 De Truck staat helaas niet op de WikiGTA Page van GTA IV . Het personeel van WikiGTA is nog bezig met de WikiGTA Van GTA IV . Later als alles klaar is dan zal de zogenaamde 'Biff' erbij staan. Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Heb je er een Screen van dan?? Reageren
FerryN Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Heb je er een Screen van dan?? Biff is de vrachtwagen met de bak achterop met meestal grind erin. Of is dat die andere met die vlakke achterkant, waarop containers kan worden gezet? In RL dan he, dus niet in IV! Bewerkt: 31 juli 2008 door FerryN Reageren
straydoggs Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Heb je er een Screen van dan?? Biff is de vrachtwagen met de bak achterop met meestal grind erin. Of is dat die andere met die vlakke achterkant, waarop containers kan worden gezet? In RL dan he, dus niet in IV! De zie je ook in de missie "Diamonds are a girls best friends(ofzo)" Reageren
Valto Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Dan is een ss altijd nog wel wel handig voor de mensen die Wiki updaten Reageren
I MICK I Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ik heb in south bohan links onderin een truck gevonden die niet bij de voertuigen lijst van wikigta staad. De truck heet : Biff klopt dat dat deze er niet staat of zie ik die truck alleen ???grtjs kaktussssss hoe kan ik met mijn ps3 een screenshot maken dan ??? Ik heb er ook een gezien opdezelfde plek. Ik had politie achter me aan toen stopte ik daar pakte die vrachtwagen en zag links onderaan in beeld Biff staan . Greetz Liberty-city10 Reageren
chasmen Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 @ ig moke: http://www.gtaforum.nl/uploads/monthly_08_...-1217675701.jpg Uit hewt easter-egg gedeelte.^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.