Gunit-Soldier Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Hee, Ik had pas geleden wat spyware op mijn computer. Dit heb ik er nu weer allemaal afgehaald, maar nu ik iets bij google intik, dan laadt hij niet om naar de resultaten te gaan. Weet iemand wat ik moet doen om het weer te laten werken? Dankuw MvG Gunit-Soldier Reageren
Sprunk Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Dat zal weinig met spyware te maken hebben, zeker als dat allemaal verwijderd is. Download en installeer Firefox. Dat is sneller, beter en veel gebruikersvriendelijker dan die bagger van Micro$of. Als je al Firefox had als browser moet je die opnieuw installeren. Mocht je toch een trouwe IE klant zijn zou ik ook een herinstallatie proberen van IE. Succes! Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Idd,ik zou ook om Firefox gaan om de reden hierboven Het werkt veel sneller en het browsen met tabbladen is veel makelijker. Mvg PiekeTheCat Reageren
K.O. Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Idd,ik zou ook om Firefox gaan om de reden hierboven Het werkt veel sneller en het browsen met tabbladen is veel makelijker. Mvg PiekeTheCat Ik wil niet heel veel zeggen, maar ik browse nu in IE net zo goed met tabbladen. Overigens gaat dit niet over IE vs FF, noch wordt er een oplossing gegeven voor het probleem. Het lijkt er meer op dat je browser geen POST variabelen meer verzendt of gewoon geen pagina's kan laden. Verwijder even alle Temporary Internet Files en leeg de browsercache. Ga dan al je instellingen (Extra > Internetopties > Tabblad Beveiliging > Aangepast Niveau) even na en kijk even of alles goed staat. Natuurlijk kun je het probleem omzeilen door over te stappen naar een andere browser, maar het is maar de vraag of je dat wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.