Torritor Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Beste Leden, Kennen jullie de tekenfilm-serie Tom & Jerry nog? De kat (Tom) die probeert de muis (Jerry) te pakken. Het programma wordt nog steeds uitgezonden op een paar TV-zenders. Ik ben benieuwd of jullie de tekenfilm-serie nog steeds kijken op TV of Internet. Ik kijk nu nog steeds de afleveringen op YouTube. Ik vind het erg grappig. Vooral Tom, de kat. Hebben jullie iets te zeggen hierover? Laat het elkaar dan weten in dit topic. M.V.G, Torritor PS: Er is al een topic hierover, maar die wordt al 2 jaar niet meer gebruikt. Reageren
Wesley Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Tom & Jerry, de beste cartoon allertijden, althans, mijn mening, het mag wel een zeer oude cartoon zijn, maar het blijft geweldig, ik kijk het zo af en toe even, op de Britse zender, Boomerang, zo heel af en toe is het ook nog wel eens te zien op Cartoon Network, helaas is het jammer dat deze zenders niet te krijgen is op de gewone TV, maarja, gelukkig heb ik de zenders Boomerang en Cartoon Networks enz wel, dus ik kan het zo af en toe eens bekijken. Ik vind het trouwens wel jammer dat er niet zo heel veel series van gemaakt zijn, ik heb ze allemaal al gezien, ik zou best wel graag wat meer afleveringen willen zien van Tom & Jerry. Reageren
Torritor Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Tom & Jerry, de beste cartoon allertijden, althans, mijn mening, het mag wel een zeer oude cartoon zijn, maar het blijft geweldig, ik kijk het zo af en toe even, op de Britse zender, Boomerang, zo heel af en toe is het ook nog wel eens te zien op Cartoon Network, helaas is het jammer dat deze zenders niet te krijgen is op de gewone TV, maarja, gelukkig heb ik de zenders Boomerang en Cartoon Networks enz wel, dus ik kan het zo af en toe eens bekijken.Ik vind het trouwens wel jammer dat er niet zo heel veel series van gemaakt zijn, ik heb ze allemaal al gezien, ik zou best wel graag wat meer afleveringen willen zien van Tom & Jerry. Dat klopt, Wesley. Tom & Jerry is inderdaad de beste cartoon allertijden. Wij hebben al 5 jaar geen Cartoon Network bij ons op TV. Zelfs m'n moeder (49), zus (12), oma (84), oom (56) en mijn vader (52) vinden de tekenfilm-serie nog steeds leuk. Er zijn gelukkig ook jongeren die Tom & Jerry leuk vinden, maar anderen weer niet. Hoeveel mensen over de hele wereld zouden het programma leuk vinden? Reageren
Wesley Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik weet 100% zeker dat 80% van alle mensen die hier gaan posten, dat die zouden zeggen dat het een geweldige cartoon is. Reageren
Torritor Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik weet 100% zeker dat 80% van alle mensen die hier gaan posten, dat die zouden zeggen dat het een geweldige cartoon is. Ik denk 35%, want er zijn ook leden die Tom & Jerry niet leuk vinden. Let maar op! We zullen het zien wat er gebeurd. Reageren
Jay; Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik vind het een geweldige cartoon! Vooral vroeger was ik er gek op, uren kon ik naar een marathon kijken van Tom & Jerry, ik vond het alleen altijd zo jammer dat Tom nooit won. Altijd is Jerry iedereen te slim af en dat word je na een tijdje ook een beetje zat. Desondanks een van de beste en meer legendarische cartoons ooit. Reageren
tjoef Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Wij hebben nog een marathon op videotape staan. Die is zeker al 8 jaar oud! Opgenomen van Cartoon Network! Ik vind het ook geweldig hoor! Authentiek zelfs. Vroeger vond ik het te gek, maar nu vind ik het niet meer veel bijzonders. Ik zou nog gerust een paar afleveringen kunnen kijken, maar ik zou niet meer zoveel kunnen lachen. Ik ben mijn jeugdige onwetendheid kwijt Reageren
Dieko Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik kijk het nog als mijn broertje het ook kijkt Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 het was echt een grappige progamma, jammer genoeg geeft het nu niet meer want cartoon network is weg gehaalt ....en in plaats van dat zijn er andere domme progamma's Reageren
Issie3222 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Tom & Jerry is één van mijn aller beste cartoons die ik ooit heb bekeken! Het is echt onwijs leuk, en je kan er onwijs om lachen! wel jammer dat Cartoon Network weg is gehaald. :S Reageren
Torritor Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Tom & Jerry is één van mijn allerbeste cartoons die ik ooit heb bekeken!Het is echt onwijs leuk, en je kan er onwijs om lachen! wel jammer dat Cartoon Network weg is gehaald. :S Dat vind ik juist ook, Issie3332. Bij ons is Cartoon Network ook weggehaald. Tom & Jerry kan je ook op Internet zien. Op YouTube.com bijvoorbeeld. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 ik vindt tom & jerry zeer leuk somsdan Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Tom & Jerry keek ik vroeger altijd. Erg leuk. Totdat ze bij Casema Cartoon Network uit hun pakket hadden gehaald... Mvg, Flitskikker Reageren
Torritor Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik denk dat heel veel mensen Tom & Jerry vroeger hebben gekeken. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik denk dat heel veel mensen Tom & Jerry vroeger hebben gekeken. ik denk dat veel mensen dat nu ook doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.