Torritor Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Daar ga ik ook vanuit. Reageren
Berrus Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik vond T&J altijd erg leuk maar het is al zo lang geleden dat ik dat gezien heb. Is het er nog wel op? Reageren
Torritor Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ja, ik dacht het wel. Reageren
K.O. Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Hoezo kijk je het nog steeds? Wordt het eigenlijk nog uitgezonden? Toen Cartoon Network nog in het pakket zat en ik een jaar of 6 was keek ik er in ieder geval erg veel naar. Nog steeds is het eigenlijk een van de beste cartoons ooit gemaakt. Om ze nu op YouTube op te gaan zoeken vind ik toch weer net iets te. Het is toch bedoeld voor een andere leeftijdscategorie, hoewel het nog steeds erg leuk kan zijn met een groepje dronken vrienden of iets dergelijks. Het enige nadeel is alleen dat als je een aflevering hebt gezien, je hem direct weer helemaal kent als je m 10 jaar later weer eventjes ziet. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Tom en Jerry is ook mijn favoriete cartoon! Ik heb er zo'n 5 dubbel video's van,10 gewone video's en 2 DVD's. Wij hebben Indi kanaal en daar komt Cartoon Network nog wel op. Maar tegenwoordig zender ze alleen nog maar van die "fake" tekenfilms uit Erg jammer vind ik dat Maar het is en blijft altijd mijn favoriete cartoon! Ik heb elke aflevering,video en DVD wel 200 X bekeken! Mvg PTC. Reageren
Daan007 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Geniale serie! Ik heb het vroeger echt kapot gekeken. Kende bijna elke aflevering uit me hoofd. En op oud-nieuw uiteraard de marathon kijken de hele dag! Je had volgens mij 2 'versies' van Tom & Jerry. De ene was wat slechter getekend en ook minder leuk. Dit was de leuke. En dit de mindere. Reageren
Torritor Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Hoezo kijk je het nog steeds? Wordt het eigenlijk nog uitgezonden? Toen Cartoon Network nog in het pakket zat en ik een jaar of 6 was keek ik er in iedergeval erg veel naar. Nog steeds is het eigenlijk een van de beste cartoons ooit gemaakt. Om ze nu op YouTube op te gaan zoeken vind ik toch weer net iets te. Het is toch bedoeld voor een andere leeftijdscategorie, hoewel het nog steeds erg leuk kan zijn met een groepje dronken vrienden of iets dergelijks. Het enige nadeel is alleen dat als je een aflevering hebt gezien, je hem direct weer helemaal kent als je m 10 jaar later weer eventjes ziet. Heb je dat tegen mij? Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 het was echt een grappige progamma, jammer genoeg geeft het nu niet meer want cartoon network is weg gehaalt ....en in plaats van dat zijn er andere domme progamma's Precies, nu zijn er vele kut en tering programma's in de plek gekomen, en de meeste die goed waren, zijn weer van de buis af. Zo vond ik Avatar ook wel leuk om te kijken, maar deze is er ook af. Konden we maar de oude tijd herleven Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 het was echt een grappige progamma, jammer genoeg geeft het nu niet meer want cartoon network is weg gehaalt ....en in plaats van dat zijn er andere domme progamma's Precies, nu zijn er vele kut en tering programma's in de plek gekomen, en de meeste die goed waren, zijn weer van de buis af. Zo vond ik Avatar ook wel leuk om te kijken, maar deze is er ook af. Konden we maar de oude tijd herleven avatar is dom maar catdogg vondt ik goed en rockos modern life en natuurlijk de boze bevers Reageren
Torritor Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Vind ik ook, FerryN. Maar wil je a.u.b. geen scheldwoorden gebruiken? Dat mag namelijk niet. Bewerkt: 3 augustus 2008 door Torritor Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Vind iedereen Tom&Jerry leuk, ? ;S Eerder was het leukja!, Toen je 4jaar was ofzoo, Nu nietmeeer! Reageren
Daan007 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Je snapt er ook geen pepernoot van he... Het draait om nostalgie. De goede herinneringen je had aan die prachtige serie. Hoezo zou het nu niet meer leuk zijn? Omdat je nu ouder en 'stoerder' bent? Tom & Jerry heeft niet voor niets een Oscar gewonnen. Het draait volgens Disturbed ook om lekkere wijfen... Reageren
Arthis Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Vroeger vond ik het wel geinig, maar ik schat mezelf er nu toch echt wat te oud voor Reageren
studio dewolf Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Vroeger keek ik veel en nu minder maar soms kijk ik wel. Ik vind oude afleveringen leuker dan nieuwe aflevering. Reageren
Robin B Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Keek het ook vaak.Maar nu 6 jaar niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.