GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Keek ik vroeger altijd. Nu niet meer, Boomerang is uit het aanbod Reageren
Torritor Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Keek ik vroeger altijd. Nu niet meer, Boomerang is uit het aanbod Ik keek het programma vroeger ook, maar andere dingen zijn ervoor in de plaats gekomen. Maar ik kijk het af en toe op YouTube. Dat is ook leuk. Reageren
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Tom en Jerry, was altijd wel leuk, ook wel jammer dat het weg is. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Och die goede oude tijd Zo mooi was dat. Als iemand weet waar het nog op komt? Reageren
xxRolie. Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Wel een grappig programma. Ik zou er niet voor thuisblijven maar als ik ziek op bed lig, dan zou ik er zeker naar kijken! Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik vondt het vroeger een geweldige cartoon, ik moest er altijd om lachen. Ik vindt het erg jammer dat het is weggehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.