jorry95 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 in de missie ice cold kila gaa ik naar jizzy (al in zijn pleasure domes), dan ziet hij me en dan openen al die bewakers vuur op me. de eerste keer probeerde ik ze dood te schieten, lukte niet. toen probeerde ik opzij te rollen, lukte ook niet. toen ging ik maar rennen naar de deur maar weer dood. kan iemand me hier bij helpen Missie(s): ice cold killa Cheaten: nee Versie: V1 Overig: die 2 zwarte limo's voor het Pleasure Domes zou ik graag in de garage willen hebben van het Paradis safe house. GTASAsf1.b
Ghost_Rider Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Ice Cold Killa - Mission Passed! Beloning: Respect + - $12000,= De 2 zwarte limo's staan in je Paradiso garage, en je hebt ook geen V1, maar V2. Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in SA. Bewerkt: 1 augustus 2008 door ..::GhostRider::..
jorry95 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 bedankt en sorry verkeert gezien
Recommended Posts