wazaa Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 heb gta sa onlangs geinstaleerd maar van de eerste keer dat ik die opstarte ging die ni ik krijg de credits te zien mar eens daar voorbij wordt men scherm wit en sluit die af HELP!!!!!!! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 heb gta sa onlangs geinstaleerd maar van de eerste keer dat ik die opstarte ging die ni ik krijg de credits te zien mar eens daar voorbij wordt men scherm wit en sluit die af HELP!!!!!!! ten eerste Welokm op dit forum Heb je een goede ideokaart die geschikt is voor GTA:SA? Als dat zo is kun je proberen een her installatie meer zou ik niet wetewn en kun je misschien een Screen maken van de fout? als je ene melding krijgt. Reageren
Robbieme Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 heb gta sa onlangs geinstaleerd maar van de eerste keer dat ik die opstarte ging die ni ik krijg de credits te zien mar eens daar voorbij wordt men scherm wit en sluit die af HELP!!!!!!! ten eerste Welokm op dit forum Heb je een goede ideokaart die geschikt is voor GTA:SA? Als dat zo is kun je proberen een her installatie meer zou ik niet wetewn en kun je misschien een Screen maken van de fout? als je ene melding krijgt. Heb je überhaupt de echte disc van San Andreas? Als je dat niet hebt zou het daaraan kunnen liggen dat de CD niet goed gekopieerd is. Reageren
wannaplaygta Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 heb gta sa onlangs geinstaleerd maar van de eerste keer dat ik die opstarte ging die ni ik krijg de credits te zien mar eens daar voorbij wordt men scherm wit en sluit die af HELP!!!!!!! ik heb juist hetzelfde probleem, ik weet echt niet wat er mis is. ik ken wel niet veel van computers , kan er mij vertellen waar je de systeemvereisten voor dit spel kan trgvinden op je pc? thnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.