Johan112 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Beste forumleden Ik zit met een probleem , ik heb gister that special semoene gehaalt. (dat is normaal) Maar nu zit ik met een probleem , ik kan de missies niet doen van de deal of wraak met dimitri. Ik heb iedereen al gebeld en al m'n sms'jes langs gegaan maar het lukt niet. Kan iemand mij helpen? alvast bedankt mvg johan112 Reageren
gangstainthahouse Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 heb je voor de rest alle hoofdmissies gehaalt?? Reageren
Johan112 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 heb je voor de rest alle hoofdmissies gehaalt?? JAa daarom vind ik het ook zo raar Reageren
Devsio Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Je word zelf opgebeld door Pegerino. Reageren
cj101 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Kijk anders eens rond bij honkers of er een marker staat. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Je moet gewoon tijd voorbij laten gaan. Gewoon lekker cruisen of een paar keer achter elkaar saven. Dan krijg je van eigens een telefoontje Mvg PTC Reageren
Johan112 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik heb het al gehaalt Dit topic mag slotje op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.