j0uk3 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Prpbleem opgelost Slotje? Bewerkt: 1 augustus 2008 door j0uk3 Reageren
Timske Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Nee, dit licht aan het main.scm EDIT: Ik had eerst noobmode ook, toen downloade ik een American.gxt gedownload en toen zag ik ook niks meer bij me noobmode.. Bewerkt: 1 augustus 2008 door Timske Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Nogal logisch, de text die wordt veranderd met american.gxt, in de scm-file, dus als je dan een andere gxt file erin zet, is die tekst weg (die bestaat dan niet). Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 de nieuwste versie's van mijn BC7mod maakt geen gebruik meer van de: american.gxt maar van een soort: Fake gxt tabel. zodat je bij elke mod de tekst houd. dus download de nieuwste versie. BC7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.