Fbi-Crew Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) ik klik op het icoon dan komt konami enzo en dan moet ik op start drukken daarna hoort een menu te koem maar die zie ik niet ik zie alleen maar de info ik kan via de info een optie kiezen en kan ook gwn spelen en ook als ik speel en nog een beetje voor de herhaling zie je het zelfde maar dan zonder info en als ik de 2 de helft wil spelen blijft hij vast zitten wie kan helpen Bewerkt: 1 augustus 2008 door Fbi-Crew Reageren
Green_Sabre Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 ik klik op het icoon dan komt konami enzo en dan moet ik op start drukken daarna hoort een menu te koem maar die zie ik niet ik zie alleen maar de info ik kan via de info een optie kiezen en kan ook gwn spelen en ook als ik speel en nog een beetje voor de herhaling zie je het zelfde maar dan zonder infoen als ik de 2 de helft wil spelen blijft hij vast zitten wie kan helpen Welk icoon van Konami? Ik denk dat er op de disc krassen zitten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.