Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil gaan daten met Helena Wankenstein, maar ze wil me niet :N

Ik heb meer dan 25% vet en spieren, en dat is toch wat je voor haar nodig hebt?

Geplaatst: (bewerkt)

Voor Helena Wankenstein heb je idd 25% Vet en Spier nodig. Maar je hebt ook een Hoge Sex Appeal nodig om met haar te gaan Daten! Voor meer Informatie kan je altijd Hier kijken. ;)

PS, Om een hoge Sex Appeal te krijgen ga naar Didier Sachs En daar kan je vinden wat je nodig hebt. Je moet wel veel geld hebben natuurlijk. :7

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:
Ik heb Saint-Marks bistro nog lang niet gehaald :N Kun je ook op een andere manier veel sexappeal krijgen?

Ik denk door te sporten. Maar als je naar Santa Maria Beach gaat daar zit een Winkel Didiers Sachs en daar kan je Sex Appeal krijgen. Als je Tenminste Kleren koopt, maar Los Santos heb je gewoon ge-unlocked in het begin. Dus daar kan je gewoon naartoe. Daar hoef je Saint-Marks Bistro niet voor te ge-unlocked te hebben. ;)

Geplaatst:
Er stond dat die winkel pas openging als je die missie had gehaald.

Oké. Ik dacht dat je in het Begin van het spel die Winkel kan betreden. :7

@sweat Door wat?

Geplaatst:

Dieder Sachs gaat inderdaad niet na het begin open, behalve als je de Jetpack-cheat invoert op het moment dat Tenpenny het steegje inrijdt en even later CJ uit de auto zal springen. Alleen dan zal de winkel wel open zijn, evenals enkele andere interieuren.

Sweat bedoelt denk ik dat als je een prostituee meeneemt, je sexappeal krijgt. Fout.

Sexappeal kan je wel krijgen door kleding, tatoeages en/of kapsel met een hoog sexappeal te kopen (zoek gewoon op WikiGTA bij de winkels die je al vrijgespeeld hebt naar de kleding met de hoogste waarde) en in een auto met een hoog sexappeal te rijden.

En _KoE_Mzungu is ook nog bezig geweest met een aantal dingen op WikiGTA:

Winkels,

Prostituees en

Sexappeal

^_^

Geplaatst:

Is het ook niet zo dat als je van een bepaalde pickup (ik denk die parelachtige dingen[oysters]) ze allemaal hebt, dat ze daar niet meer achter kijken naar die voorschriften en dat ze je altijd terug kan krijgen als ze je niet meer willen hebben (behalve dan die twee die je krijgt na een missie).

Is dat juist of is dat verkeerd? Want ik heb alle pickups en ze zeggen nooit iets van dat ik niet genoeg vet of Sexappeal heb

Geplaatst:

Voor de luie gamers bestaat er nog een andere manier om aan een hoog sex appeal te komen: cheaten! De cheat voor een maximum sex appeal op de PC is EHIBXQS of HELLOLADIES. Voor de consoles moet je maar even op deze pagina kijken.

Geplaatst:
Ik wil gaan daten met Helena Wankenstein, maar ze wil me niet :N

Ik heb meer dan 25% vet en spieren, en dat is toch wat je voor haar nodig hebt?

Verzamel gewoon alle oysters en je bent van al dat soort gezeik verlost. Oysters
Ik heb Saint-Marks bistro nog lang niet gehaald :N Kun je ook op een andere manier veel sexappeal krijgen?
Wederom: Verzamel gewoon alle oysters en je bent van al dat soort gezeik verlost. Oysters
Is het ook niet zo dat als je van een bepaalde pickup (ik denk die parelachtige dingen[oysters]) ze allemaal hebt, dat ze daar niet meer achter kijken naar die voorschriften en dat ze je altijd terug kan krijgen als ze je niet meer willen hebben (behalve dan die twee die je krijgt na een missie).

Is dat juist of is dat verkeerd? Want ik heb alle pickups en ze zeggen nooit iets van dat ik niet genoeg vet of Sexappeal heb

Juist, die oysters. ;)

Veel koffie toegewenst :koffie:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...