Samurai Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 het lukt mij maar niet om deze missie te doen, Heeft iemand een tip? Met cheats is ook goed omdat mijn broer er al cheats over mijn savegame heeft opgeslagen, dus is t ni erg Reageren
THUNDER Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 kun je mss ook zegen wat je er moet doen?? <_< :rolleyes: Reageren
>ThomaS< Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Wat lukt er dan niet ? Je moet die parkeerwacht ff volgen tot in die garage waar die de auto wegzet en daar maak je hem af. je gaat weer naar boven en blijf wachten totdat de auto met de DA aankomt. Dan stap je in die auto en rij je naar je garage en erna weer terug naar het hotel.. Reageren
Mathiz Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 terug naar het hotel mag je hem niet beschadigen dus een tip rij op de trambaan Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) Je moet hem gewoon volgen naar de parkeerplaats. Dan vermoord je hem en pak je zijn pakje. Dan ga je naar de andere Valets. Dan wacht je op die DA met zijn blauwe Merit. Steel hem en rij naar je 'Destination'zonder hem te beschadigen. Let wel op,er is tijd op en je mag geen politie hebben! Eenmaal terug rij je in de ondergrondse parking in de rode marker. Dan loop je eenmaal terug naar buiten en ga je opnieuw in de rode marker staan. Bekijk de Cutscene en dan heb je Mission Passed. @Samurai:Aangepast Bewerkt: 14 maart 2005 door Dragonmaster Reageren
The Godfather Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=SF_A2 Reageren
Samurai Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Je moet hem gewoon volgen naar de parkeerplaats.Dan vermoord je hem en pak je zijn pakje. Dan ga je naar de andere Valets. Dan wacht je op die DA met zijn blauwe Merit. Steel hem en rij naar je 'Destination'zonder hem te beschadigen. Let wel op,er is tijd op en je mag geen politie hebben! Eenmaal terug rij je in de ondergrondse parking in de rode marker. Dan loop je eenmaal terug naar buiten en ga je opnieuw in de rode marker staan. Bekijk de Cutscene en dan heb je Mission FAILED?? Failed? Bedoel je niet Passed Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Je moet hem gewoon volgen naar de parkeerplaats.Dan vermoord je hem en pak je zijn pakje. Dan ga je naar de andere Valets. Dan wacht je op die DA met zijn blauwe Merit. Steel hem en rij naar je 'Destination'zonder hem te beschadigen. Let wel op,er is tijd op en je mag geen politie hebben! Eenmaal terug rij je in de ondergrondse parking in de rode marker. Dan loop je eenmaal terug naar buiten en ga je opnieuw in de rode marker staan. Bekijk de Cutscene en dan heb je Mission FAILED?? Failed? Bedoel je niet Passed Sorry was een foutje,ik heb het aangepast. Reageren
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Het is vooral leuk aan die missie dat je het Valet uniform in je Warderobe krijgt Reageren
Tommy_Nightmare_Smith Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Sorry voor het kicken van dit topic, maar ik zit zelf ook vast bij deze missie. Het is dus de bedoeling dat je naar je garage rijdt, de drugs erin laat planten en dat je daarna terug naar de ondergrondse parkeergarage rijdt en de auto bij de ingang laat staan? Of moet je vanaf hier de auto voor het hotel parkeren (waar je hem ook van de D.A. overneemt). En naar de marker in rechts van de Victim-kledingwinkel lopen? Reageren
The Godfather Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 je moet terug naar de ondergrondse garage...eenmaal uit de auto gestapt moet je naar een rode marker lopen. Reageren
Kraay Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) Sorry voor het kicken van dit topic, maar ik zit zelf ook vast bij deze missie.Het is dus de bedoeling dat je naar je garage rijdt, de drugs erin laat planten en dat je daarna terug naar de ondergrondse parkeergarage rijdt en de auto bij de ingang laat staan? Of moet je vanaf hier de auto voor het hotel parkeren (waar je hem ook van de D.A. overneemt). En naar de marker in rechts van de Victim-kledingwinkel lopen? neej je moet hem nadat de drugs erin zijn in de parkeergarage zetten. ik wou een link naar de walktrough neer zetten maar die wordt bijgewerkt B) Edit: The Godfather was me voor Bewerkt: 27 maart 2005 door kraay Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Je moet hem gewoon volgen naar de parkeerplaats.Dan vermoord je hem en pak je zijn pakje. Dan ga je naar de andere Valets. Dan wacht je op die DA met zijn blauwe Merit. Steel hem en rij naar je 'Destination'zonder hem te beschadigen. Let wel op,er is tijd op en je mag geen politie hebben! Eenmaal terug rij je in de ondergrondse parking in de rode marker. Dan loop je eenmaal terug naar buiten en ga je opnieuw in de rode marker staan. Bekijk de Cutscene en dan heb je Mission FAILED?? Failed? Bedoel je niet Passed Sorry was een foutje,ik heb het aangepast. ja nu heb je twee keer hetzelfde en dan zeg je altijd tegen ons dat we zitten te spammen PS: deze missie is niet moeilijk je volgt gewoon z,n pimp gastje vermoord hem trek je dat belachelijke kostuum aan , dan rip je auto van dat gastje dat is aangegeven met een pijl en dan hoef je hem alleen nog maar naar het hotel te brengen super borring <_< Reageren
THUNDER Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 nou is er al 5x info gegeven.dus ik denk dat hij het nou wel weet :lol: Reageren
Samurai Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 ja juist, maar anderen die deze niet lukt, kunnen hier kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.