Jump to content

The Holland Play (Holland?)


Niklaws

Recommended Posts

Ik vraag me even af hoe ''The Holland Play'' missie eigenlijk aan zijn naam komt;

Ik zie namelijk niet wat de link met nederland is?

Maar ik hoop dat iemand mij dat even uit kan leggen...

Groetjes Niklaws

Bewerkt: door Niklaws
Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt volgens mij, omdat zoals er op de walktrough staat dat dwayne vroeger de gangbaas van de north holland hustlers was en toen hij in de cel terecht kwam dat playboy het over heeft genomen en nu dwayne weer vrij is en ruzie tussen die 2 is is de north holland hustlers in 2 groepen verdeeld. En omdat de gang de north holland hustlers heet (omdat ze in north holland leven) heet de missie dus ''north holland play'' oftewel ''het hollandse spel''. Ik hoop dat daarmee je vraag is opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigelijk heeft het niets met elkaar te maken, in Nederland zijn mensen vaak boezemvrienden. Mischien dat het daar mee te maken heeft, aangezien je moet kiezen tussen twee vrienden die je moet vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigelijk heeft het niets met elkaar te maken, in Nederland zijn mensen vaak boezemvrienden. Mischien dat het daar mee te maken heeft, aangezien je moet kiezen tussen twee vrienden die je moet vermoorden.

In andere landen niet dan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt volgens mij, omdat zoals er op de walktrough staat dat dwayne vroeger de gangbaas van de north holland hustlers was en toen hij in de cel terecht kwam dat playboy het over heeft genomen en nu dwayne weer vrij is en ruzie tussen die 2 is is de north holland hustlers in 2 groepen verdeeld. En omdat de gang de north holland hustlers heet (omdat ze in north holland leven) heet de missie dus ''north holland play'' oftewel ''het hollandse spel''. Ik hoop dat daarmee je vraag is opgelost.

Dit lijkt mij de meest logische verklaring. En voor de mensen die het nog niet wisten in New York zijn er zoveel dingen genaamd met Holland, Rotterdam of weet ik wel niet wat dus hebben ze dit in GTA ook gedaan zoals bijvoorbeeld die straten met Holland erin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik citeer mezelf maar even van een bericht van een week terug.

Die wijk in gta heet inderdaad Holland. In gta4 hebben alle wijlen en buurten fictieve namen en niet de echte namen van new york. Holland heet in new york namelijk Harlem wat inderdaad is genoemd nnaar de nederlandse stad Haarlem. Vandaar heet die wijk dus holland in gta4
Link to comment
Delen op andere websites

Ik citeer mezelf maar even van een bericht van een week terug.
Die wijk in gta heet inderdaad Holland. In gta4 hebben alle wijlen en buurten fictieve namen en niet de echte namen van new york. Holland heet in new york namelijk Harlem wat inderdaad is genoemd nnaar de nederlandse stad Haarlem. Vandaar heet die wijk dus holland in gta4

ik denk dat dit opgelost is

Link to comment
Delen op andere websites

Die missie heet zo, omdat die bendes the north holland hustlers heten.

Waarom heten die bendes zo? omdat ze in north holland wonen. (gewoon een buurtje in liberty city) "Amerika"

het zijn geen nederlanders, maar hun naam is dus vernmoemt naar de buurt. ^^

En er zijn plaatsen zoals, north holland, east holland, rotterdam hill en een straatje met amsterdam of zo, omdat in de geschiedenis van liberty city nederlanders naar liberty city zijn geemigreert om planten "Weed :schater: " en vrouwen te verkopen.

En "New York" was verkocht door een nederlander. Het was eigelijk New amsterdam.

hoe de originele gechiedenis is weet ik niet precies, maar nederland speelt een redelijk belangrijke rol in New york, en omdat Liberty city daar hevig is op geinspirireert geld dat dus ook voor Liberty City :tu:

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat het wel wat met Nederland te maken heeft.

Ze zijn allebei Drugsbaronnen, en in Nederland heb je dat veel,

en nog iets betekend hustler niet hoer? Bedenk is waar Nederland om bekend staat

Bewerkt: door GTAIVMASTAH
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...