Niklaws Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Ik vraag me even af hoe ''The Holland Play'' missie eigenlijk aan zijn naam komt; Ik zie namelijk niet wat de link met nederland is? Maar ik hoop dat iemand mij dat even uit kan leggen... Groetjes Niklaws Bewerkt: 1 augustus 2008 door Niklaws Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 t zou gwn een aanwijzing zijn naar holland zoals the rotterdam tower gwn als grap mischien omdat er een paar nederlanders mee hebben gewerkt aan gta4 hebben ze zo iets erin gezet Reageren
Robin B Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 The Holland play,oftewel de Nederlandse spel . Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Dat komt volgens mij, omdat zoals er op de walktrough staat dat dwayne vroeger de gangbaas van de north holland hustlers was en toen hij in de cel terecht kwam dat playboy het over heeft genomen en nu dwayne weer vrij is en ruzie tussen die 2 is is de north holland hustlers in 2 groepen verdeeld. En omdat de gang de north holland hustlers heet (omdat ze in north holland leven) heet de missie dus ''north holland play'' oftewel ''het hollandse spel''. Ik hoop dat daarmee je vraag is opgelost. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 hij bedoelt wat heeft the naam : The holland play met nederland te maken Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Eigelijk heeft het niets met elkaar te maken, in Nederland zijn mensen vaak boezemvrienden. Mischien dat het daar mee te maken heeft, aangezien je moet kiezen tussen twee vrienden die je moet vermoorden. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Eigelijk heeft het niets met elkaar te maken, in Nederland zijn mensen vaak boezemvrienden. Mischien dat het daar mee te maken heeft, aangezien je moet kiezen tussen twee vrienden die je moet vermoorden. In andere landen niet dan Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Het heeft te maken met de wijk waarin het afspeelt. Norht en East Holland. Reageren
Valto Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Dat komt volgens mij, omdat zoals er op de walktrough staat dat dwayne vroeger de gangbaas van de north holland hustlers was en toen hij in de cel terecht kwam dat playboy het over heeft genomen en nu dwayne weer vrij is en ruzie tussen die 2 is is de north holland hustlers in 2 groepen verdeeld. En omdat de gang de north holland hustlers heet (omdat ze in north holland leven) heet de missie dus ''north holland play'' oftewel ''het hollandse spel''. Ik hoop dat daarmee je vraag is opgelost. Dit lijkt mij de meest logische verklaring. En voor de mensen die het nog niet wisten in New York zijn er zoveel dingen genaamd met Holland, Rotterdam of weet ik wel niet wat dus hebben ze dit in GTA ook gedaan zoals bijvoorbeeld die straten met Holland erin. Reageren
Niklaws Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Hee! Bedankt allemaal (B & C in het bijzonder) voor de uitleg Groetjes Bewerkt: 2 augustus 2008 door Niklaws Reageren
mdog Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 ik vind heel vaak de titels van missies vaag hoor, soms zijn het echt van die doordenkers zeg maar. maar nu is het geval volgens mij idd omdat het in north holland afspeelt Reageren
Joriz Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik citeer mezelf maar even van een bericht van een week terug. Die wijk in gta heet inderdaad Holland. In gta4 hebben alle wijlen en buurten fictieve namen en niet de echte namen van new york. Holland heet in new york namelijk Harlem wat inderdaad is genoemd nnaar de nederlandse stad Haarlem. Vandaar heet die wijk dus holland in gta4 Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik citeer mezelf maar even van een bericht van een week terug.Die wijk in gta heet inderdaad Holland. In gta4 hebben alle wijlen en buurten fictieve namen en niet de echte namen van new york. Holland heet in new york namelijk Harlem wat inderdaad is genoemd nnaar de nederlandse stad Haarlem. Vandaar heet die wijk dus holland in gta4 ik denk dat dit opgelost is Reageren
frankyyguy Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Die missie heet zo, omdat die bendes the north holland hustlers heten. Waarom heten die bendes zo? omdat ze in north holland wonen. (gewoon een buurtje in liberty city) "Amerika" het zijn geen nederlanders, maar hun naam is dus vernmoemt naar de buurt. ^^ En er zijn plaatsen zoals, north holland, east holland, rotterdam hill en een straatje met amsterdam of zo, omdat in de geschiedenis van liberty city nederlanders naar liberty city zijn geemigreert om planten "Weed " en vrouwen te verkopen. En "New York" was verkocht door een nederlander. Het was eigelijk New amsterdam. hoe de originele gechiedenis is weet ik niet precies, maar nederland speelt een redelijk belangrijke rol in New york, en omdat Liberty city daar hevig is op geinspirireert geld dat dus ook voor Liberty City Bewerkt: 2 augustus 2008 door frankyyguy Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Ik denk dat het wel wat met Nederland te maken heeft. Ze zijn allebei Drugsbaronnen, en in Nederland heb je dat veel, en nog iets betekend hustler niet hoer? Bedenk is waar Nederland om bekend staat Bewerkt: 12 augustus 2008 door GTAIVMASTAH Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.