beast_cannon Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 ik las hier op het gta vice city easter egg forum dat als je het helemaal hebt uitgespeeld dat er dan een een extra kamer opengaat in de pole position. alleen op welke knop moet je dan drukken op de PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 Alt + F4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
beast_cannon Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 ik ben niet gek dan sluit ik hem juist af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) bij mijn weten is dat gewoon de enter knop. ik zal even gaan checken op men 100% savegame. EDIT: je moet ernaar binnen gaan, en dan die gang in lopen met allemaal kamerdeurtjes met op het eide het groene licht. de laatste kamer rechts die open staat moet je binnen gaan, en dann begint het vanzelf. (niet de lnker kamer, die staat ook open, maar daar gebeurt niets. Bewerkt: 1 augustus 2008 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.