Bloodz & Cripz member Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Hoi allemaal Ik heb net tien minuten geleden de missie taking the trash gedaan. Ik las op de walktrough dat na deze missie het safehouse in alderney vrijkwam, maar ik heb hem nog niet! Weten jullie misschien hoe dit komt? Groeten en alvast bedankt, B&C member Reageren
cj101 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Dat heb ik ook gehad ik kreeg hem pas toen ik door alderney rondreed. Heb je alderney wel vrijgespeelt. Bewerkt: 1 augustus 2008 door cj101 Reageren
IronBullet Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Mischien moeten ze je bellen want ik weet ook nie meer hoe da toen is gegaan.... Reageren
cj101 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Nee je krijgt een smsje. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Na de missie Taking the Trash moet je gewoon even nog een paar Alderney missies doen. Dan krijg je het savehouse vanzelf, het heeft tenslotte weinig zin om te wachten op iets wat hellemaal niet nodig is. Je kan beter gewoon autosave aan zetten. Reageren
Valto Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Na de missie Taking the Trash moet je gewoon even nog een paar Alderney missies doen. Dan krijg je het savehouse vanzelf, het heeft tenslotte weinig zin om te wachten op iets wat hellemaal niet nodig is. Je kan beter gewoon autosave aan zetten. Als het goed is hoef je d8 ik alleen Alderney in te rijden en dan krijg je meteen een sms. Is al een tijd geleden dus kan het mis hebben Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Dat zou ook kunnen, alleen is het een beetje zinloos om op een SMS te wachten. Alleen bij de deal en wraak keuze moet je wel op telefoontjes enzovoort wachten, ik zou gewoon lekker verder met missies gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.