Jump to content

safehouse alderney


Bloodz & Cripz member

Recommended Posts

Hoi allemaal

Ik heb net tien minuten geleden de missie taking the trash gedaan. Ik las op de walktrough dat na deze missie het safehouse in alderney vrijkwam, maar ik heb hem nog niet! Weten jullie misschien hoe dit komt?

Groeten en alvast bedankt,

B&C member

Link to comment
Delen op andere websites

Na de missie Taking the Trash moet je gewoon even nog een paar Alderney missies doen. Dan krijg je het savehouse vanzelf, het heeft tenslotte weinig zin om te wachten op iets wat hellemaal niet nodig is. Je kan beter gewoon autosave aan zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Na de missie Taking the Trash moet je gewoon even nog een paar Alderney missies doen. Dan krijg je het savehouse vanzelf, het heeft tenslotte weinig zin om te wachten op iets wat hellemaal niet nodig is. Je kan beter gewoon autosave aan zetten.

Als het goed is hoef je d8 ik alleen Alderney in te rijden en dan krijg je meteen een sms. Is al een tijd geleden dus kan het mis hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou ook kunnen, alleen is het een beetje zinloos om op een SMS te wachten. Alleen bij de deal en wraak keuze moet je wel op telefoontjes enzovoort wachten, ik zou gewoon lekker verder met missies gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...