Devsio Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Mijn vraag is of je nog steeds het advocaten kantoor kan binnenlopen. Zoja waar is het ben het helaas vergeten. En dan bedoel ik dat advocaten kantoor uit de missie: Final Interview. Bewerkt: 1 augustus 2008 door Devsio Reageren
sir groenhof Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Nog steeds bij de ingang van de missie kan je er nog in.. Klikkerdeklik Voor de ongeveere locatie.. Greetz Reageren
Devsio Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Krijg een error als ik op de klik druk Reageren
Devsio Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Al gevonden jammer dat je het kantoor van Tom niet meer in kan lopen die deur zit op slot . Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 In multiplayer Party- of Free mode kun je er wel in (kan wel met meerdere interieurs). Reageren
Valto Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Al gevonden jammer dat je het kantoor van Tom niet meer in kan lopen die deur zit op slot . Ik denk vanwege een onderzoek naar een moord [/font] Reageren
Devsio Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ah oke. Kijk niet op in-game internet en ook niet naar de radio luister alleen maar naar integrity 2.0. Maar op wikiGTA. Zeggen ze dat je uit het raam achter hem kan springen. Maar ik kan het raam niet vinden van de buitenkant. Wil namelijk even inparkeren met me Helikopter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.