Sasuke Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) Heb m'n eigen ¿Site? in de maak ( ja Freewebs lach me uit ). Maar ik wil een link in de zijlijn, kan iemand helpen ? Aha, laat maar mensen ! Heb het zelf uitgezocht. ( Snap er niet veel van maar 't lukt wel ). Volgende vraag : Ik gebruik DreamWeaver ( Don't ask ), maar hoe krijg ik dan een normaal achtergrondje i.p.v wit ? Bewerkt: 14 maart 2005 door Hayate Reageren
Ken-D Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 als ik me goed herinner moet je na de body dit zetten bgcolor= en dan een speciaal getal.Moet je effe zoeken met google naar HTML colour Codes. Reageren
Joriz Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Je site laad als een slak. <_< Voor een achtergrond kleur: Verander <body> in dit <body bgcolor="#FFFF00"> Nu heb je een gele achtergrond. Dit kan je natuurlijk in alle kleuren ter wereld veranderen Voor een achtergrond afbeelding: Verander <body> in: <body background="plaatje.jpg"> Nu heb je plaatje.jpg steeds geloopt als achtergrond. Voor snellere hosting kan je bijvoorbeeld naar Phost.nl gaan waar je voor 50 cent per maand al je site online gooit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.