Naudin Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Wij hebben pas een nieuwe tv gekocht. En zo denk ik dat er een Playstation 3 ooit ook nog wel van zal komen. Maar helaas hebben wij geen internetaansluiting in de buurt van de tv. Dus wou ik vragen of het mogelijk is om z'n draadloos dingetje in je PS3 te steken, zoiets van een draadloze firewire adapter als die bestaan? Of misschien via USB? . Daarbij wil ik nog even zeggen dat ons modem/router een Davolink DV-2020 is, die een draadloos netwerk ondersteunt, voor zover dat van belang is. Alvast bedankt, Naudin Bewerkt: 1 augustus 2008 door Naudin Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 dat heeft de ps3 al. je moet hem gewoon instellen op draadloos en dan zoekt ie automatisch contact met jullie router Reageren
Naudin Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 dat heeft de ps3 al.je moet hem gewoon instellen op draadloos en dan zoekt ie automatisch contact met jullie router Ow das fijn bedankt voor het antwoord Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 dat heeft de ps3 al.je moet hem gewoon instellen op draadloos en dan zoekt ie automatisch contact met jullie router Ow das fijn bedankt voor het antwoord Misschien wel fijn om te weten, draadloos gamen gaat meestal schokkerig en met wegvallende verbindingen. Tenzij je een heel goede verbinding hebt. Reageren
joppie Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Inderdaad zoals TomHagen zegt, het gaat schokkerig. Bij mij deed ie het gewoon niet (niet zo heel goed, hij kon ook geen sites vinden) Ik heb er toen maar de kabel ingestopt en hij deed het en nog razendsnel ook met zo'n razendsnelle router. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Schokkerig heb ik helemaal geen last van. Maar me router staat ook maar 8 meter van me ps3 af met maar 1 muur ertussen. Maar ik kan gewoon met 6 Mb per seconde downloaden uit de playstationstore (me maximum internet snelheid) Als je je router niet te ver weg hebt staan dan moet het wel goed komen hoor. Reageren
pasgal Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Maar heb je de draadloze internet ook op de 40GB. Dat zie je nergens bij staan alleen maar bij de 60GB Reageren
Naudin Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik zou het niet weten maar binnenkort komt de 80gb misschien dat die het wel heeft. En als ik al een ps3 ga kopen wordt het die Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 daar zit het ook op ja en ik gebruik en het gaat redelijk snel greet alex Reageren
Naudin Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Ok, ik kan nog altijd een bridge (signaalversterker) gebruiken. Zo duur zijn die niet. Iemand ervaring mee? Bewerkt: 4 augustus 2008 door Naudin Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 volgens mij niet nodig hoor. mijn router staat 2 verdiepingen beneden en ik heb een kamer op de hoogste verdieping en mijn ps3 doet het nog heel goed en heeft totaal geen slome draadloze verbinding. dus eerst zou ik het maar proberen zonder de bridge. ( ik heb trouwens 40 gb) Reageren
Rullez Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Maar slecht verbinding kan ook aan je rauter liggen hé. Heb je een goedkope van zo'n 40 euro zal hij minder goed werken dan één van 80 euro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.