Koen729 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Op wikigta staat dat dat kan. Hoe? Reageren
rubbie92 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 door gewoon naar je telefoon te gaan en dan naar beneden tot je xbox live ziet ik denk dat het net onder " opties " staat Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Joh, ik bedoelde dat je op Eyefind enzo kan gaan. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ja, je bedoelt natuurlijk een browser. Volgens mij kan dit niet, of je moet al ergens een nieuwe kunnen kopen... Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 gaat dit ook op ps3 Reageren
Wienish Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Volgens mij gaat 't zowiezo niet, PS3 of xDoos.. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Volgens mij gaat 't zowiezo niet, PS3 of xDoos.. ok Reageren
Dieko Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik snal de titel van de topic niet Op internet met je mobiel? Bedoel je internetten met je mobiel? Reageren
FerryN Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik snal de titel van de topic niet Op internet met je mobiel? Bedoel je internetten met je mobiel? Jep, Ontopic, ik zag eens op Youtube een filmpje waarmee het volgens mij mogelijk was, maar je moest eerst tienduizend dingen doen voordat het ging. Later, Reageren
zezima0014 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik denk niet dat dat gaat hoor. Zou wel tof geweest zijn! Reageren
Wienish Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik snal de titel van de topic niet Op internet met je mobiel? Bedoel je internetten met je mobiel? Jep, Ontopic, ik zag eens op Youtube een filmpje waarmee het volgens mij mogelijk was, maar je moest eerst tienduizend dingen doen voordat het ging. Later, Dan moet je zeker ook nog eens zo idioot 20000 keer die nummertjes intikken om op Whattheydonotwantyoutoknow.com te kunnen komen.. Dan ga ik toch liever naar mijn apartementje.. Reageren
zezima0014 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik snal de titel van de topic niet Op internet met je mobiel? Bedoel je internetten met je mobiel? Jep, Ontopic, ik zag eens op Youtube een filmpje waarmee het volgens mij mogelijk was, maar je moest eerst tienduizend dingen doen voordat het ging. Later, Dan moet je zeker ook nog eens zo idioot 20000 keer die nummertjes intikken om op Whattheydonotwantyoutoknow.com te kunnen komen.. Dan ga ik toch liever naar mijn apartementje.. Ik ook Lekker tv zien, naar het poker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.