THUNDER Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) hey mensen ik speel call of duty (top game) :ooolala: maar ik dacht dat het mischien wel leuk voor jullie was als ik reclame voor jullie zou maken dan kan ik dat in een bind zeten ik hoop dat jullie het een goed idee vinden ik hoef er niks voor terug ofzo hoor maar ik wou jullie toesteming ff vragen :lol: want ik heb ook startpaginas en als ik een link wou neerzeten niet van gta games maar van een andere site stond er dat de webmaster dat niet goed vond maar ff to the point ik vraag dus jullie toestemming edit op 15 maart:krijg ik hier nog antwoord op??? :rolleyes: Bewerkt: 15 maart 2005 door gta sa player Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (slotje) HIHI geintje ik kan geen slotje geven en dat hak ook niet gedaan maarjah ok ff ontopic : ik snap niet wat je bedoelt Reageren
RTS Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (slotje)HIHI geintje ik kan geen slotje geven en dat hak ook niet gedaan maarjah ok ff ontopic : ik snap niet wat je bedoelt Waarom haal je nu weer een oude topic omhoog? Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (slotje)HIHI geintje ik kan geen slotje geven en dat hak ook niet gedaan maarjah ok ff ontopic : ik snap niet wat je bedoelt Waarom haal je nu weer een oude topic omhoog? Omdat hij nog geen antwoord heeft gekregen. Daarom misschien? Reageren
Trax Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (slotje)HIHI geintje ik kan geen slotje geven en dat hak ook niet gedaan maarjah ok ff ontopic : ik snap niet wat je bedoelt Waarom haal je nu weer een oude topic omhoog? Ga ALSJEBLIEFT geen GTACrime style doen. Dat hun niet tegen bumpen van een 1 dag oud topic kunnen, okay, maar hier is dat niet erg. Tenzij een topic wel érg oud is .. Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 EEK ! Bindz0r ! :angry: Ik haat die binds, zit iemand te spammen op een server door te tikken : 1 1 1 1 1 1 wat dan binds moeten zijn. <_< Van mij mag je, maar denk niet dat je een positieve indruk maakt op CoDers ( what the hell doe ik hier dan ? ) Reageren
Ironfist Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 en wie CoD speelt,zal misschien niet zo extreem geintresseerd zijn in GTA (effe logisch redeneren ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.