NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Onderwerp: Weebl And Bob Soort design: Sig Size design: Forum maten Render: wat is da? Animatie: Nee Premade: was da? Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Dit is mijn eerste sig die ik zometeen zal posten als de andere ook staat.
Farid. Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik doe wel! Ik lever de mijne in als hij klaar is, zo rond morgen half 6 ofzo?!
NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Ik doe wel!Ik lever de mijne in als hij klaar is, zo rond morgen half 6 ofzo?! Kun je met Paint maken dat we op hetzelfede niveau zitten? Heb ik ook gedaan ik snap ggeen ene shit van Photo shop die ik heb Gimp Ik heb er al een maar die is niet in de forum maten omdat mij dat niet lukt maar maakt dat veel uit? Bewerkt: 1 augustus 2008 door zamg0d1
Farid. Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik werk niet met paint, sorry! ik heb over denk half uurtje is ie af
NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 ok en hoe zit dat met de maten?
Farid. Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 ok en hoe zit dat met de maten? Ik gebruik 400x150 Mijne: Farid
NickyHendriks Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) denk dat ik verlies maar ik heb er namelijk 2 maar ik zal er eentje posten die nog lekker simpel is eentje uit paint maar ik post mijn eerste dingetje uit GIMP Meer lukte me niet Welke is het beste? STMMEN MAAR! Nu heb ik eindelijk de goede Kan de Titel veranderd worden? Bewerkt: 1 augustus 2008 door zamg0d1
PiekeTheCat Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ten eerste wat ik wil zeggen Zamg01d dat jij geen signature hebt,maar meer een wallpaper. Jij hebt er ook zo goed als niks aan veranderd. Ze zijn beiden niet echt mooi maar aan die van Zamg is gewoon niks veranderd. Daarom stem ik ook op Faridjee Zamg01d: 0 Faridjee: 1 Mvg PTC
NickyHendriks Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Helaas mag ik me plaatje niet veranderen Want nu is het een echte sig kijk maar bij mij in me sigje niet gedacht he voor iemand die net ff dit gedaan heeft?
Farid. Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Zag0d1 faridjee Stand: Faridjee 1 - 0 Zag0d1
NickyHendriks Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Mag ik nu ik een echte Sig heb die plaatsen? maar dan telt die stem van pieke nog steeds. >>> Door Dizzee: Nee, dat kan ik niet toelaten. Als deze battle gedaan is, kan je een nieuw topic openen waarbij je met je nieuwe signature battled.<<<
Sprunk Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik beide sigs niet mooi, eerder lelijk. Echt meer tijd dan 10 minuten zal er wel niet in hebben gezeten. Althans, zo ziet het eruit. Dan is de sig van Faridje nog beter dan die van zag0d1, wat overigens niet eens een sig is, hij is dus in strijd met zijn eigen voorwaarden voor deze battle. Stem: Faridje Bewerkt: 2 augustus 2008 door Sprunk
NickyHendriks Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Stand: Faridjee - 2 Zamg0d1 - 0
Rebellion Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ook ik vind beide sigs niet mooi, maar die van Faridjee is het minst lelijk... Hij heeft er denk ik iets meer moeite in gestopt. En nog een tip voor Zag0d1: Als je Engelse tekst in je sign doet, zorg dan dat het correct Engels is (bringed is geen woord, ik denk dat je brought bedoelde). Stem: Faridjee
Farid. Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik heb er ook niet echt me best op gedaan Vond het thema al een beetje
Recommended Posts