Jump to content

Zag0d1 VS faridjee

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Weebl And Bob

Soort design: Sig

Size design: Forum maten

Render: wat is da?

Animatie: Nee

Premade: was da?

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Dit is mijn eerste sig die ik zometeen zal posten als de andere ook staat.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik doe wel!

Ik lever de mijne in als hij klaar is, zo rond morgen half 6 ofzo?! :tu:

Kun je met Paint maken dat we op hetzelfede niveau zitten?

Heb ik ook gedaan ik snap ggeen ene shit van Photo shop die ik heb Gimp

Ik heb er al een maar die is niet in de forum maten omdat mij dat niet lukt maar maakt dat veel uit?

Bewerkt: door zamg0d1

denk dat ik verlies maar ik heb er namelijk 2 maar ik zal er eentje posten die nog lekker simpel is eentje uit paint maar ik post mijn eerste dingetje uit GIMP

Meer lukte me niet :duh:

Welke is het beste?

STMMEN MAAR!

Nu heb ik eindelijk de goede

Kan de Titel veranderd worden?

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Ten eerste wat ik wil zeggen Zamg01d dat jij geen signature hebt,maar meer een wallpaper. :7

Jij hebt er ook zo goed als niks aan veranderd. :7

Ze zijn beiden niet echt mooi maar aan die van Zamg is gewoon niks veranderd.

Daarom stem ik ook op Faridjee :)

Zamg01d: 0

Faridjee: 1

Mvg PTC :)

Geplaatst:

Helaas mag ik me plaatje niet veranderen :duh:

Want nu is het een echte sig kijk maar bij mij in me sigje niet gedacht he voor iemand die net ff dit gedaan heeft?

Geplaatst:

Mag ik nu ik een echte Sig heb die plaatsen? maar dan telt die stem van pieke nog steeds.

>>> Door Dizzee: Nee, dat kan ik niet toelaten. Als deze battle gedaan is, kan je een nieuw topic openen waarbij je met je nieuwe signature battled.<<<

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik beide sigs niet mooi, eerder lelijk. Echt meer tijd dan 10 minuten zal er wel niet in hebben gezeten. Althans, zo ziet het eruit.

Dan is de sig van Faridje nog beter dan die van zag0d1, wat overigens niet eens een sig is, hij is dus in strijd met zijn eigen voorwaarden voor deze battle. :bonk:

Stem: Faridje

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Ook ik vind beide sigs niet mooi, maar die van Faridjee is het minst lelijk... Hij heeft er denk ik iets meer moeite in gestopt. En nog een tip voor Zag0d1: Als je Engelse tekst in je sign doet, zorg dan dat het correct Engels is (bringed is geen woord, ik denk dat je brought bedoelde).

Stem: Faridjee

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...