bombaah Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 (bewerkt) Gewoon kei mooi gedaan, ik wil ook zoeits maken, maar ik kan er nix van Blijf zo doen zou ik zeggen Bewerkt: 12 augustus 2008 door bombaah
PiekeTheCat Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Dankje! Nog iemand?
Arthis Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Dankje! Nog iemand? OMG! na 16 dagen een topic gaan bumpen Alsof je nog niet genoeg reacties hebt gehad. En ik zou maar eens wat meer RESPECT gaan tonen aan andere mensen, zij proberen zalf wat effecten maken, jij plaskt ze gewoon naast je autotje en klaar is kees. N00B!!![/font]
PiekeTheCat Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Dankje! Nog iemand? OMG! na 16 dagen een topic gaan bumpen Alsof je nog niet genoeg reacties hebt gehad. En ik zou maar eens wat meer RESPECT gaan tonen aan andere mensen, zij proberen zalf wat effecten maken, jij plaskt ze gewoon naast je autotje en klaar is kees. N00B!!![/font] Moet jij veel zeggen,hahaha jij bakt er ook niks van hoor Trouwens NOOB ik heb me al lang geexcuseerd bij die mensen dus ga je eindelijk je bek eens houden? Kinderachtig mannetje,ga toch dood ofso. EZn trouwens NOOB ik was op vakantie! Kan jij niet betalen zeker? Laat me toch eens een keertje met rust! Je begint er zelf telkens over! Bewerkt: 28 augustus 2008 door PiekeTheCat
Jesperkaj Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Kinderachtig mannetje,ga toch dood ofso.----- EZn trouwens NOOB ik was op vakantie! Kan jij niet betalen zeker? Ga jij zo met je medemens om. 'Ga dood' en 'Kan je vast niet betalen' vind je toch ook niet leuk als dat tegen jouw wordt gezegd. Hij zegt alleen waarom je dit topic bumpt, verder niks. Als iemand zegt: 'Want ben jij chagrijnig vandaag, zeg' dan ga je toch ook niet zeggen Ga dood'? Of wel?
Arthis Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Dankje! Nog iemand? OMG! na 16 dagen een topic gaan bumpen Alsof je nog niet genoeg reacties hebt gehad. En ik zou maar eens wat meer RESPECT gaan tonen aan andere mensen, zij proberen zalf wat effecten maken, jij plaskt ze gewoon naast je autotje en klaar is kees. N00B!!![/font] Moet jij veel zeggen,hahaha jij bakt er ook niks van hoor Trouwens NOOB ik heb me al lang geexcuseerd bij die mensen dus ga je eindelijk je bek eens houden? Kinderachtig mannetje,ga toch dood ofso. EZn trouwens NOOB ik was op vakantie! Kan jij niet betalen zeker? Laat me toch eens een keertje met rust! Je begint er zelf telkens over! Katje, katje toch..... wat heb jij op? Geen geld om op vakantie te gaan.... maar wel geld om PS te kopen? @hieronder: Ja tuurlijk, wat moet je anders zeggen als ML hè? Bewerkt: 28 augustus 2008 door Arthis
M4X Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Zucht.. Als hij meer rates wilt dan mag hij daar gewoon om vragen. Of het echt nodig is mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Aan de andere kant denk ik niet dat het nodig is om iemand die het niet met je eens is de dood te verwensen, dat getuigd niet echt van volwassenheid Ik ben niet heel erg onder de indruk van je signature, al vind ik hem niet lelijk. Het effect vind ik niet bepaald mooi, en de render is ook erg raar omdat hij vervaagd is, de render kan je in dit soort gevallen gewoon het beste laten zoals hij is. De tekst vind ik ook niet goed bij de signature passen. Ook het lichteffect is een beetje raar, om dat wat beter te maken zou ik er gewoon 1 groot lichteffect overheengooien. 72% Bewerkt: 28 augustus 2008 door M4X
Dizzee Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Nu is het wel genoeg, ik wil enkel nog rates zien en anders niks, of je kent de gevolgen ()
Arthis Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Dankje! Nog iemand? Ja, ikke, ikke! mag ik jou goddelijke sig raten? Wat een prachtige sig, pieke Echt heel erg mooi. Mooie effectjes heb je gemaakt! Mooie auto. Font goed geplaatst. Jij bent gewoon de PS-Master!
PiekeTheCat Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Dankje! Nog iemand? Ja, ikke, ikke! mag ik jou goddelijke sig raten? Wat een prachtige sig, pieke Echt heel erg mooi. Mooie effectjes heb je gemaakt! Mooie auto. Font goed geplaatst. Jij bent gewoon de PS-Master! Begin er a.u.b niet meer over. Echt kinderachtig ben jij. Achja dat krijg je met mensen die geen verstand hebben hé. Laat het topic gewoon maar rusten want er zijn toch weer kinderachtige mensen die het weer moeten verpesten. Daarom is het gewoon,....je wil je postcount verhogen! Bewerkt: 28 augustus 2008 door PiekeTheCat
.Senne Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 je stelt je aan, arthis. Pieke, je hebt niet voor niets met die sig de battle van me gewonnen, en ik vond 'm eerlijk gezegd ook veel mooier dan m'n eigen sig ik had ook op de jouwe gestemd. misschien nog punten: 9/10
Dizzee Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Zelfs na een waarschuwing lukt het nog niet zucht...
Recommended Posts