Jump to content

Router

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb pas een router gekregen (Livebox van Orange)

Ik heb hem helemaal geconfigureerd maar ik krijg alleen internet op de vaste computer en geen draadloos voor m,n psp en m,n laptop.

Ik kreeg er ook een usb stickje bij en dat heeft ook iets met Draadloos internet te maken.

Kan iemand me helpen want door de handleiding wordt ik ook niet veel wijzer :duh: :duh:

Alvast bedankt

Bewerkt: door -GoldWing-
Geplaatst:

Het ligt eraan wat voor router je hebt, Een met draden zou draadloos niet mogelijk zijn, Heb je een router draadloos dan zou het eventuel aan je PSP kunnen liggen ;)

Geplaatst:
Het ligt eraan wat voor router je hebt, Een met draden zou draadloos niet mogelijk zijn, Heb je een router draadloos dan zou het eventuel aan je PSP kunnen liggen ;)

@ Wrieh Ik heb ook een draadloos router die is ook met een draad aan mijn pc verbonden.

Ontopic: Je moet volgens mij in je router wat aanpassen voor draadloos internet. vaak doe je dat met een ip adres

die je bij je router hebt gekregen. Die ip adres begint meestal met 192.168............ die andere nummers weet ik niet staat wel in de handleiding.

Geplaatst:

Wat voor router en USB stick heb je? Met die informatie worden we al wijzer hoor.

Ik deed het zo: de router in de computer benden installeren(met de handleiding uiteraard) en je moet de router met een LAN kabel aan je PC koppelen, en hem ook in het stopcontact steken. Met de USB stick is het simpel, installeer het besturingsysteem voor de stick en zet hem ergens met goeie ontvangst. Nu zou je automatisch internet moeten hebben. Als we nu je router en stick gegevens weten, kan ik je veel beter helpen.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...