Timske Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Hoe kan ik dit probleem oplossen: Ingame ontzichtbare muren.. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Je moet de blauwe zogenaamde "faces" in sketchup omdraaien naar de gewone (grijze?) kant. Ingame zijn de blauwe "faces" namelijk onzichtbaar Mvg PTC. Bewerkt: 1 augustus 2008 door PiekeTheCat Reageren
Timske Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 hoezo, al me vlakken zijn wit/beige/grijs Reageren
FerryN Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 hoezo, al me vlakken zijn wit/beige/grijs Je moet de muren iets aandikken, en op Monochrome zetten, en dan alles wat je ingame wilt laten zien, wit maken door ze om te draaien. En heb je een goede .col? Reageren
Timske Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 hoezo, al me vlakken zijn wit/beige/grijs Je moet de muren iets aandikken, en op Monochrome zetten, en dan alles wat je ingame wilt laten zien, wit maken door ze om te draaien. En heb je een goede .col? Hoezo omdraaien Reageren
keessie Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 als je je muur omdraait naar de paarse kant door "rechter muisknop - reverse faces" dan zijn ze ingame onzichtbaar grz keessie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.