Jump to content

geen geluid of radio


evilstefboy

Recommended Posts

als ik gta vc opstart is er geen geluid of radio en staat er dat ik geen audio hardware heb, dit probleem gaat weg als ik gta vc opnieuw instaleer maar dat doe ik liever niet omdat het eindelijk gelukt is om vcmm te laten werken met auto's en gebouwen mods. is er nog een andere manier om het geluid te laten werken

Bewerkt: door evilstefboy
Link to comment
Delen op andere websites

als ik gta vc opstart is er geen geluid of radio en staat er dat ik geen audio hardware heb, dit probleem gaat weg als ik gta vc opnieuw instaleer maar dat doe ik liever niet omdat het eindelijk gelukt is om vcmm te laten werken met auto's en gebouwen mods. is er nog een andere manier om het geluid te laten werken

Werkt je geluid wel bv. als je Medie Player gebruikt. Zo ja, dan moet je beter naar het spel kijken, zo nee ga dan naar Start> Configuratiescherm> Systeem> druk daar op het vakje Hardware> en dan op Apparaatbeheer en kijk bij Besturing voor geluid, video en spelletjes> zoek dan de geluidkaart die jij hebt en klik erop> als het goed is krijg je dan een window met ongeveer dit:

----------------------------

Dit apparaat werkt correct.

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser te starten, als u problemen hebt met dit apparaat.

----------------------------

Als er staat "Dit apparaat werkt correct." is het goed en als er staat dat het niet goed werkt dan moet je maar na kijken.

En als er staat "Dit apparaat werkt correct." en het werk normaal bij Media Player en niet in het spel dan heb je wat met je spel instellingen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook gehad, ik had toen de audio bestandjes met de teksen in de map Audio van naam verandert en daardoor had ik geen geluid meer, ik heb gewoon VC weer opnieuw geinstalled en alle save games blijven gewoon bewaard en het geluid deed het ook weer.

Maar aangezien je VC niet opnieuw wilt installen weet ik geen andere oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...