Jump to content

Weebl 'n Bob Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo hier is mijn allereerste sig ooit gemaakt:

mijneersteechtesigbc8.gif

Stemmen maar wat vinden jullie?

Geplaatst:

Sorry, deze sig ziet er echt niet uit. Het is natuurlijk wel je eerste sig, maar ik vind hem echt niet mooi.

Het is gewoon een beetje op elkaar gegooid en klaar is kees. Probeer eens wat tutorials te volgen van het forum. Dat heb ik ook gedaan en mijn sigs zagen er in het begin ook zo uit. Je word vanzelf beter! :Y

Succes :Y

Geplaatst:
Sorry, deze sig ziet er echt niet uit. Het is natuurlijk wel je eerste sig, maar ik vind hem echt niet mooi.

Het is gewoon een beetje op elkaar gegooid en klaar is kees. Probeer eens wat tutorials te volgen van het forum. Dat heb ik ook gedaan en mijn sigs zagen er in het begin ook zo uit. Je word vanzelf beter! :Y

Succes :Y

Ik ben nu een Sig aan het maken met een ut van PiekeTheCat en het gaat me nu makkelijk lukken met instructies

Geplaatst: (bewerkt)

niet echt mooi sorry 3/10

de kleuren zijn goed maar die paaseieren of wat het ook is vindt ik een beetje belachelijk

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000
  • 1 year later...
Geplaatst:

hij is wat :N ik vind hem niet zo maar als jij hem mooi vind :tu: .

maar ze lijken een beetje op die canadesen in south park! :puh:

Geplaatst:

Heel eerlijk gezegd...ik vind 'em vet. Natuurlijk stelt het technisch niet zoveel voor, maar het gaat om het beeld, niet hoeveel effecten je in PS kan vinden. Het beeld is in balans, de kleuren zijn leuk, de hoofdjes lijken inderdaad op South Park Canadezen maar zijn sowieso leuk. Ik vind het jammer dat er zwart zit op de meest rechtse klapkop, de rest is prima.

8 / 10

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...