NickyHendriks Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Hallo hier is mijn allereerste sig ooit gemaakt: Stemmen maar wat vinden jullie?
Sprunk Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Sorry, deze sig ziet er echt niet uit. Het is natuurlijk wel je eerste sig, maar ik vind hem echt niet mooi. Het is gewoon een beetje op elkaar gegooid en klaar is kees. Probeer eens wat tutorials te volgen van het forum. Dat heb ik ook gedaan en mijn sigs zagen er in het begin ook zo uit. Je word vanzelf beter! Succes
NickyHendriks Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Sorry, deze sig ziet er echt niet uit. Het is natuurlijk wel je eerste sig, maar ik vind hem echt niet mooi.Het is gewoon een beetje op elkaar gegooid en klaar is kees. Probeer eens wat tutorials te volgen van het forum. Dat heb ik ook gedaan en mijn sigs zagen er in het begin ook zo uit. Je word vanzelf beter! Succes Ik ben nu een Sig aan het maken met een ut van PiekeTheCat en het gaat me nu makkelijk lukken met instructies
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Hallo hier is mijn allereerste sig ooit gemaakt: Stemmen maar wat vinden jullie? niet echt mooi sorry 3/10 de kleuren zijn goed maar die paaseieren of wat het ook is vindt ik een beetje belachelijk Bewerkt: 2 augustus 2008 door gta-san-andreas-lover1000
onbekendeIV Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Hallo hier is mijn allereerste sig ooit gemaakt: Stemmen maar wat vinden jullie? hij is wat ik vind hem niet zo maar als jij hem mooi vind . maar ze lijken een beetje op die canadesen in south park!
7ulian Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Heel eerlijk gezegd...ik vind 'em vet. Natuurlijk stelt het technisch niet zoveel voor, maar het gaat om het beeld, niet hoeveel effecten je in PS kan vinden. Het beeld is in balans, de kleuren zijn leuk, de hoofdjes lijken inderdaad op South Park Canadezen maar zijn sowieso leuk. Ik vind het jammer dat er zwart zit op de meest rechtse klapkop, de rest is prima. 8 / 10
Exoit Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Bump? De laatste post was in 2008?
PatrickW Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Om verdere verwarring te voorkomen..
Recommended Posts