Freaksken Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) D:\DOCUME~1\ROEL~1.WOU\BUREAU~1\sa-mp\pawno\MIJNSC~1.PWN(44) : error 001: expected token: ";", but found "-identifier-" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Dit is de error. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } Dit staat er vanaf lijn 44 tot 49. Wie kan mij helpen. Bewerkt: 2 augustus 2008 door Freaksken Reageren
Ophion Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Kan je even geven wat er boven lijn 44 staat? Meestal heeft het daar mee te maken. Ook kan wat er onder staat handig zijn. Gewoon 2/3 regels moet genoeg zijn. Reageren
Freaksken Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) public OnFilterScriptInit() { print("\n--------------------------------------"); print(" Blank Filterscript by your name here"); print("--------------------------------------\n"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print("\n----------------------------------"); print(" Blank Gamemode by your name here"); print("----------------------------------\n"); } #endif public OnGameModeInit() Bewerkt: 2 augustus 2008 door Freaksken Reageren
Ophion Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Werkt je script als Filterscript of als Gamemode? Want volgens mij kun je niet OnFilterScripInit en OnGamemodeInit tegelijk gebruiken.. Bewerkt: 2 augustus 2008 door jovu123 Reageren
Freaksken Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Wel vroeger werkt het, maar ik heb er een menutje aan toegevoegd en dan kreeg ik die error die er volgens mij niets mee te maken heeft. Reageren
Ymosky Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Kun je misschien je script laten zien op pastebin.com ? Dan kunnen we makkelijker zien wat er precies aan de hand is. groetjes, Ymosky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.