Niklaws Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Zijn er in GTA IV ook personages die in meerdere GTA's voorkomen? Voorbeeld: Ken Rosenberg komt in VC voor maar ook in SA Lance Vance en Ricardo Diaz komen beide in VC en VCS voor Claude uit III komt ook in SA voor Voor zover ik weet staat IV dus echt los van de andere GTA's of niet? Groetjes, Niklaws EDIT: Ik bedoel niet de EE's Bewerkt: 3 augustus 2008 door Niklaws Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Idd, GTA IV staat helemaal los van de andere GTA's, quoi personages dan. Er zijn geen personages van andere gta's die in GTA IV voorkomen. Er zijn wel vermeldingen naar los santos en vice city zelf via reclame borden enz.. Reageren
Wienish Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Er zijn geen terggekeerde personages van bijv. GTA III, maar dat is ook weer lekker realistisch: de helft die in de tijd waarin GTA III zich afspeelt leefde, zal nu ook al dood zijn of in de bak belandt zijn. Andere verwijzingen naar andere GTA's zou je kunnen vinden bij GTA IV Easter Eggs Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 niet dat ik weet Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Nou, er is wel een gerucht op Youtube, dat Claude in IV zou zitten, en Jimmy van Bully. Zal even zoeken: Reageren
Niklaws Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Nou, er is wel een gerucht op Youtube, dat Claude in IV zou zitten, en Jimmy van Bully.Zal even zoeken: Mmmn FerryN, het is wel wat vaag om te zien, de pc versie zal dat wellicht duidelijk kunnen maken. Het lijkt me sterk,er worden vaak dit soort onzin dingen verspreid, net zoals de verschrikkelijke sneeuwman in SA wat natuurlijk ook nergens op slaat Reageren
Niklaws Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Heey! Ik zie net onder de comment van dat eerste filmpje dat er op een muur ergens in IV staat geschreven dat Claude dood is, net als alle andere propaganisten (dat zullen wel de andere personages zijn dunkt me =N?). Op de muur staan dingen van ''We'll miss you'' Klopt dit? Groetjes, Niklaws Bewerkt: 3 augustus 2008 door Niklaws Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Op WKTT hoor ik vaak dat ze het hebben over Los Santos, Gta: San Andreas. En ik hoorde dat je die vakantie kon boeken naar Vice City. En dat Nico en Roman hebben over een leventje in Vice City. (Miscchien komt er een vervolg van GTA IV in Vice City ?? ) Maar verder kan ik me niks herinneren maar er was wel nog iets. Reageren
Valto Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Op WKTT hoor ik vaak dat ze het hebben over Los Santos, Gta: San Andreas.En ik hoorde dat je die vakantie kon boeken naar Vice City. En dat Nico en Roman hebben over een leventje in Vice City. (Miscchien komt er een vervolg van GTA IV in Vice City ?? ) Maar verder kan ik me niks herinneren maar er was wel nog iets. Dat is niet wat de poster bedoelde Maar het klopt wel Reageren
Niklaws Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Mmm, ik denk dat Rockstar even genoeg had van alle personages, en gewoon een nieuwe start wilde maken. Ik denk dat er op de eventuele vervolgen na IV mischien wel weer links naar IV in zitten, maar niet naar die daarvoor. Het werd mischien ook wel wat toevallig dat alle GTA's zo door elkaar lopen, dat het mischien wat te druk werd.. Tsja, we weten het niet. Groetjes, Niklaws Reageren
Valto Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Mmm, ik denk dat Rockstar even genoeg had van alle personages, en gewoon een nieuwe start wilde maken. Ik denk dat er op de eventuele vervolgen na IV mischien wel weer links naar IV in zitten, maar niet naar die daarvoor.Het werd mischien ook wel wat toevallig dat alle GTA's zo door elkaar lopen, dat het mischien wat te druk werd.. Tsja, we weten het niet. Groetjes, Niklaws Misschien is Niko wel de big boss van LC in de volgende GTA! Reageren
frankyyguy Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Zijn er in GTA IV ook personages die in meerdere GTA's voorkomen?Voorbeeld: Ken Rosenberg komt in VC voor maar ook in SA Lance Vance en Ricardo Diaz komen beide in VC en VCS voor Claude uit III komt ook in SA voor Voor zover ik weet staat IV dus echt los van de andere GTA's of niet? Groetjes, Niklaws EDIT: Ik bedoel niet de EE's Ja, gta IV is nu op een hele nieuwe console, dus krijgt ook een nieuwe storyline. Volgende GTa's zullen vast en zeker wel dezelfde storyline hebben van Gta IV. Op de ps2 begon gta III met een vaste storyline in alle gta's. De oudste gta's (Gta 1,2 en london) hadden niets met de storyline te maken met de gta's van de ps2. Toch speelde het zich al af in liberty city vice city en san andreas. Alleen is dit NIET de zelfde stad, ze gebruiken alleen steeds de zelfde namen. "Alhoewel" Alle steden hebben wel steeds dat zelfde sfeertje! Kortom: Gta IV op de nieuwe console ps3 en xbox 360, is dus begonnen met een splinternieuwe storyline. Vandaar dat de stad ook totaal anders is dan liberty city er voor was. Zie het maar zo, dat ken rosenberg en iedereen uit voorgaande gta's in DEZE storyline niet bestaan. Dat zelfde geld voor gta 1, 2 en london. Bewerkt: 3 augustus 2008 door frankyyguy Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Zijn er in GTA IV ook personages die in meerdere GTA's voorkomen?Voorbeeld: Ken Rosenberg komt in VC voor maar ook in SA Lance Vance en Ricardo Diaz komen beide in VC en VCS voor Claude uit III komt ook in SA voor Voor zover ik weet staat IV dus echt los van de andere GTA's of niet? Groetjes, Niklaws EDIT: Ik bedoel niet de EE's Maar dat zijn toch juist Easter Eggs? Maar ze zijn er wel, Zoals op een attractie in het pretpark: er staan dan grote afbeeldingen van de Hydra de Shamal en de heuvel met Vinewood---> Verwijzing naar Hollywood. En bij Star Junction, is er een ( Volgens mij ) Theater of Bioscoop en daar komt Love Fist, de rockband uit Gta Vice City. En natuurlijk de Claude outfit uit Gta III Laterzz Reageren
Dx11 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Op de kermis is een (golf) park met allemaal dingen uit de andere GTA's, zoals het VC hotel, the world largest cock van SA, en nog veeeel meer, ga maar kijken (in de buurt van de achtbaan enz dus) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.