Jump to content

Heeft GTA IV Links Naar Andere GTA's?

Recommended Posts

Geplaatst:
Op WKTT hoor ik vaak dat ze het hebben over Los Santos, Gta: San Andreas.

En ik hoorde dat je die vakantie kon boeken naar Vice City. En dat Nico en Roman hebben over een leventje in Vice City. (Miscchien komt er een vervolg van GTA IV in Vice City ?? ) Maar verder kan ik me niks herinneren maar er was wel nog iets.

kan niet bij een van de keuzes gaaat roman dood!

Geplaatst:
Op WKTT hoor ik vaak dat ze het hebben over Los Santos, Gta: San Andreas.

En ik hoorde dat je die vakantie kon boeken naar Vice City. En dat Nico en Roman hebben over een leventje in Vice City. (Miscchien komt er een vervolg van GTA IV in Vice City ?? ) Maar verder kan ik me niks herinneren maar er was wel nog iets.

kan niet bij een van de keuzes gaaat roman dood!

tenzij je een andere keuze maakt dat blijft roman leven.

Geplaatst:

Ik en een vriend, eigenlijk meer de vriend (-Goldwing-) zijn een verwijzing naar vice city tegen gekomen.

Tijdens een clan event zat Goldwing achter een auto en toen kwam een politie agent en die zei:

"This is the last dance for lance vance." En toen schoot ie Goldwing dood XD. Dit is tot 2 keer toe gebeurd.

Geplaatst:
Ik en een vriend, eigenlijk meer de vriend (-Goldwing-) zijn een verwijzing naar vice city tegen gekomen.

Tijdens een clan event zat Goldwing achter een auto en toen kwam een politie agent en die zei:

"This is the last dance for lance vance." En toen schoot ie Goldwing dood XD. Dit is tot 2 keer toe gebeurd.

zo iets hoorde ik ook in Single Player :puh:

maar aan het eind, als je moet kiezen tussen deal of revenge, zegt Roman in een text iets van als je met hem nog een laatste keer gaat dealen, dan kunnen we (een boot huren?) naar Vice City

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...