Robin B Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Heb je geen zin om een wanted level te krijg of geld betalen! Hier komt het.Als je een motor hebt en je moet naar die kut tolhuizen.Moet je helemaal naar rechts gaan (Richting bohan) Daar is nog een smalle opening.Waar je met je motor voorzichtig doorheen kan rijden! Reacties graag.Dit help ook als je richting broker moet. Bewerkt: 2 augustus 2008 door robin bbb Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Dit was al bekend. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mdog Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 ja die kende ik ook al je kan ook! als je komt aanrijden met je auto, en je hebt geen zin om te betalen, op je toeter drukken, en dan hoef je soms niet te betalen, maar soms ook wel, dus als je echt niet wilt betalen, moet je zorgen dat er een auto voorstaan, en dat hij nog niet betaalt, en dan rijd je met je auto tegen zijn auto aan, zodat hij het hekje kapot rijdt, met als gevolg dat jij gewoon door kan rijden die gebruik ik altijd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 ja die kende ik ook al je kan ook! als je komt aanrijden met je auto, en je hebt geen zin om te betalen, op je toeter drukken, en dan hoef je soms niet te betalen, maar soms ook wel, dus als je echt niet wilt betalen, moet je zorgen dat er een auto voorstaan, en dat hij nog niet betaalt, en dan rijd je met je auto tegen zijn auto aan, zodat hij het hekje kapot rijdt, met als gevolg dat jij gewoon door kan rijden die gebruik ik altijd ok wist ik nog niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Je kan ook gewoon door het midden gaan tussen de hokjes door dus niet langs de slagboom dat stukje maar tussen de tolhuisjes in het midden. Bewerkt: 2 augustus 2008 door joppie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Je kan ook gewoon door het midden gaan tussen de hokjes door dus niet langs de slagboom dat stukje maar tussen de tolhuisjes in het midden. ow die ga ik ook proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 2 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik d8 dat het nog niet bekend.Was.Want dat leek me vrij onlogish maarja. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 Ik d8 dat het nog niet bekend.Was.Want dat leek me vrij onlogish maarja. ik kende deze niet dus ik dacht ook at niet veel mensen deze kenden maar wel dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 volgens mij als je iemand belt terwijl je door het hokje gaat hoef je ook niks te betalen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 volgens mij als je iemand belt terwijl je door het hokje gaat hoef je ook niks te betalen dat snap ik niet goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 als je een auto hebt met sirenes en je gebruik ze dan gaan de slagbomen ook open zonder te betalen maar dat was al lang bekend maar ik rij liever gewoon door de bareel want das grappig staat iedereen te wachten dan steek jij ze voor xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 als je een auto hebt met sirenes en je gebruik ze dan gaan de slagbomen ook open zonder te betalen maar dat was al lang bekend maar ik rij liever gewoon door de bareel want das grappig staat iedereen te wachten dan steek jij ze voor xD lol wist ik al maar toch leuk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Bij mij werkt het niet. Is het alleen bij één tolhuis? Groeten, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Bij mij werkt het niet. Is het alleen bij één tolhuis? Groeten, ik denk het wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lumpstur Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Rij gewoon met je auto door die tolhuizen en geef vol gas en de politie is je al kwijt en anders gebruik je toch codes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts