Jump to content

Tip: Tolhuis.

Robin B

Recommended Posts

Heb je geen zin om een wanted level te krijg of geld betalen! Hier komt het.Als je een motor hebt en je moet naar die kut tolhuizen.Moet je helemaal naar rechts gaan (Richting bohan) Daar is nog een smalle opening.Waar je met je motor voorzichtig doorheen kan rijden!

Reacties graag.Dit help ook als je richting broker moet.

Bewerkt: door robin bbb
Delen op andere websites

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

8

• gta-san-andreas-lover1000

6

• GreyFox-Smurf

3

• NigelSlangen

2

ja die kende ik ook al :puh:

je kan ook! als je komt aanrijden met je auto, en je hebt geen zin om te betalen, op je toeter drukken, en dan hoef je soms niet te betalen, maar soms ook wel, dus als je echt niet wilt betalen, moet je zorgen dat er een auto voorstaan, en dat hij nog niet betaalt, en dan rijd je met je auto tegen zijn auto aan, zodat hij het hekje kapot rijdt, met als gevolg dat jij gewoon door kan rijden :D die gebruik ik altijd :puh:

Delen op andere websites

ja die kende ik ook al :puh:

je kan ook! als je komt aanrijden met je auto, en je hebt geen zin om te betalen, op je toeter drukken, en dan hoef je soms niet te betalen, maar soms ook wel, dus als je echt niet wilt betalen, moet je zorgen dat er een auto voorstaan, en dat hij nog niet betaalt, en dan rijd je met je auto tegen zijn auto aan, zodat hij het hekje kapot rijdt, met als gevolg dat jij gewoon door kan rijden :D die gebruik ik altijd :puh:

ok wist ik nog niet :puh:

Delen op andere websites

Je kan ook gewoon door het midden gaan tussen de hokjes door dus niet langs de slagboom dat stukje maar tussen de tolhuisjes in het midden.

Bewerkt: door joppie
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon door het midden gaan tussen de hokjes door dus niet langs de slagboom dat stukje maar tussen de tolhuisjes in het midden.

ow die ga ik ook proberen

Delen op andere websites

Ik d8 dat het nog niet bekend.Was.Want dat leek me vrij onlogish maarja.

ik kende deze niet dus ik dacht ook at niet veel mensen deze kenden maar wel dus

Delen op andere websites

als je een auto hebt met sirenes en je gebruik ze dan gaan de slagbomen ook open zonder te betalen maar dat was al lang bekend ^_^ maar ik rij liever gewoon door de bareel want das grappig staat iedereen te wachten dan steek jij ze voor :schater::7:D xD

Delen op andere websites

als je een auto hebt met sirenes en je gebruik ze dan gaan de slagbomen ook open zonder te betalen maar dat was al lang bekend ^_^ maar ik rij liever gewoon door de bareel want das grappig staat iedereen te wachten dan steek jij ze voor :schater::7:D xD

lol wist ik al maar toch leuk

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...