Robin B Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Bij mij werkt het niet. Is het alleen bij één tolhuis? Groeten, Helemaal naar rechts is voor motors. Maar als je in het midden precies ga zie je nog ruimte tussen de twee portjes in.Je kan daar zelfs met een SUV door. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Met je motor moet je gewoon rechts langs de slagboom rijden dan kun je er gewoon zo door zonder politie dus dan is dit niet nodig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2008 of gewoon uit de auto stappen en dan naast de tol lopen en nieuwe stelen doe ik vaak Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2008 of gewoon uit de auto stappen en dan naast de tol lopen en nieuwe stelen doe ik vaak Dan ziet de politie daar toch? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 of je stopt 100 m voor t tolhuis neemt een aanloopje en rijdt volop door t hekje heen. dat wanted level heb je zo afgeschud , gewoon met volle snelheid doorblijven rijden over de brug , en dan is t wanted level zo weg. GRTZ GFS Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 of je stopt 100 m voor t tolhuis neemt een aanloopje en rijdt volop door t hekje heen.dat wanted level heb je zo afgeschud , gewoon met volle snelheid doorblijven rijden over de brug , en dan is t wanted level zo weg. GRTZ GFS Nee. Elke keer als je een wanted level hebt. Worden de bruggen strenger bewaakt heb ik gemerkt. Ook als je een 1 ster hebt . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Je kan ook doorijden als een andere heeft betaald. Je rijd dan gewoon meteen achter het voertuig aan die vóór je rijd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 of je stopt 100 m voor t tolhuis neemt een aanloopje en rijdt volop door t hekje heen.dat wanted level heb je zo afgeschud , gewoon met volle snelheid doorblijven rijden over de brug , en dan is t wanted level zo weg. GRTZ GFS Nee. Elke keer als je een wanted level hebt. Worden de bruggen strenger bewaakt heb ik gemerkt. Ook als je een 1 ster hebt . Oh dat wist ik niet , maar hoe bedoel je strenger bewaakt . staan er dan meer politie wagens of krijg je een hoger wanted level.?????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Wist ik nog niet wel handig hoef ik geen politie of ambulance te jatten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 of je stopt 100 m voor t tolhuis neemt een aanloopje en rijdt volop door t hekje heen.dat wanted level heb je zo afgeschud , gewoon met volle snelheid doorblijven rijden over de brug , en dan is t wanted level zo weg. GRTZ GFS Nee. Elke keer als je een wanted level hebt. Worden de bruggen strenger bewaakt heb ik gemerkt. Ook als je een 1 ster hebt . Oh dat wist ik niet , maar hoe bedoel je strenger bewaakt . staan er dan meer politie wagens of krijg je een hoger wanted level.?????? Meer politie wagens . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 of je stopt 100 m voor t tolhuis neemt een aanloopje en rijdt volop door t hekje heen.dat wanted level heb je zo afgeschud , gewoon met volle snelheid doorblijven rijden over de brug , en dan is t wanted level zo weg. GRTZ GFS Nee. Elke keer als je een wanted level hebt. Worden de bruggen strenger bewaakt heb ik gemerkt. Ook als je een 1 ster hebt . Oh dat wist ik niet , maar hoe bedoel je strenger bewaakt . staan er dan meer politie wagens of krijg je een hoger wanted level.?????? Meer politie wagens . ok dan zal ik dat wel niet doen als ik een ps3 heb Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Het is in ieder geval bij mij zo hoor . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Nog een tip: Als je met een Infernus keihard door het tolhuisje rijd, dan krijg je geen politie achter je aan, en je hoeft niets te betalen. ( Tenzij, het bij mij gewoon toeval was. ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sandesh Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik heb al eens meegemaakt dat wanneer ik een wanted level had van 4 sterren, en ik er doorheen rijdt, mijn wanted level verlaagd wordt naar 3 sterren! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 of gewoon uit de auto stappen en dan naast de tol lopen en nieuwe stelen doe ik vaak Dan ziet de politie daar toch? ja klopt of iets verderaf? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts