Jump to content

Tip: Tolhuis.


Robin B

Recommended Posts

Bij mij werkt het niet. Is het alleen bij één tolhuis?

Groeten,

Helemaal naar rechts is voor motors.

Maar als je in het midden precies ga zie je nog ruimte tussen de twee portjes in.Je kan daar zelfs met een SUV door.

Je kan er toch ook met een normale auto langs?

Gewoon even tegen de muur aan laten schuren

en dan gaan ineens 2 wielen tegende muur en

dan rij je verticaal zeg maar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin B

    8

  • gta-san-andreas-lover1000

    6

  • GreyFox-Smurf

    3

  • NigelSlangen

    2

Als je het voor elkaar weet te krijgen moet je met een auto over de slagboom zien te komen zonder dat deze kapot gaat.

Dan krijg je ook geen wanted level.

En ja het is echt mogelijk want ik had een keer dat ik er zo hard aan kwam rijden dat ik tegen een andere auto aan knalde en er dus overheen vloog zonder een wanted te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

of je stopt 100 m voor t tolhuis neemt een aanloopje en rijdt volop door t hekje heen.

dat wanted level heb je zo afgeschud , gewoon met volle snelheid doorblijven rijden over de brug , en dan is t wanted level zo weg.

GRTZ GFS

Nee. Elke keer als je een wanted level hebt. Worden de bruggen strenger bewaakt heb ik gemerkt. Ook als je een 1 ster hebt .

bij mij niet, ik krijg altijd maar 1 politie auto...

btw, een tip die bij mij werkt:

ga er door heen rijden, uit de ring komen, en gelijk remmen, er staat namelijk vaak een politie wagen op je te wachten een paar meter voor je, maar hij kan je net niet zien, en rijd weg, en dan wachten tot de politie niet meer naar je aan het zoeken is...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
of je stopt 100 m voor t tolhuis neemt een aanloopje en rijdt volop door t hekje heen.

dat wanted level heb je zo afgeschud , gewoon met volle snelheid doorblijven rijden over de brug , en dan is t wanted level zo weg.

GRTZ GFS

Nee. Elke keer als je een wanted level hebt. Worden de bruggen strenger bewaakt heb ik gemerkt. Ook als je een 1 ster hebt .

bij mij niet, ik krijg altijd maar 1 politie auto...

btw, een tip die bij mij werkt:

ga er door heen rijden, uit de ring komen, en gelijk remmen, er staat namelijk vaak een politie wagen op je te wachten een paar meter voor je, maar hij kan je net niet zien, en rijd weg, en dan wachten tot de politie niet meer naar je aan het zoeken is...

Bump * Bij mij just meer .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je kan ook gewoon een aanloop nemen met je auto (een aanrij) :duh:, en dan vlak voor dat tolhuisje eruit sringen. jij ligt daar dan op de grond en je auto is door het poortje geramd dan LOOP je langs het poortje naar je auto toe.

SUCCES :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...